Toon posts:

Outlook express adressen naar outlook

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, nu heb ik mijn adressen in outlook express in mappen verdeeld. Als ik vanout Microsoft Outlook deze adressen wil importeren neemt hij de mappen niet mee maar alleen de emailadressen die niet in een map zijn onderverdeeld. Weet iemand hiervoor de oplossing? BvD

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Al eens geprobeerd om ze vanuit OE te exporteren naar een .pst bestand?
Welk OS en welke OE en Outlook hebben we het overigens over ?

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 21:00

Arno

PF5A

De Outlook uit het Office pakket ondersteunt die mappen voor zover ik weet niet :)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

• hufkes
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 18:43

hufkes

nee, daar staat niet hufter!

Ondersteunt jouw versie van OE categoriën? In dat geval kun je middels een trucje van alle adressen in iedere map een eigen categorie geven en dan naar de "root" moven, importeren en mbv de categoriën weer in outlook naar verschillende mapjes zetten.

Anders kun je ook nog per mapje de boel verhuizen naar de "root", vervolgens alléén de adressen importeren en als dest. mapje een mapje in contactpersonen opgeven. Dit dus voor iedere map in oe apart uitvoeren.
Arno schreef op 29 augustus 2004 @ 19:08:
De Outlook uit het Office pakket ondersteunt die mappen voor zover ik weet niet :)
Outlook ondersteunt prima mappenverdeling in je contactpersonen hoor, geen enkel probleem :?

[ Voor 26% gewijzigd door hufkes op 29-08-2004 19:55 ]

Onderstaande signature is al >20jr oud ***hoe dan***
---
Het internet is een veelbelovend medium
....dat maar heel weinig van zijn beloftes nakomt.
Wat weg is... raak je nooit meer kwijt :P

• Arno
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 26-08 21:00

Arno

PF5A

hufkes schreef op 29 augustus 2004 @ 19:54:
Outlook ondersteunt prima mappenverdeling in je contactpersonen hoor, geen enkel probleem :?
Contact personen wel ja, maar bij de OE import zet hij het daar niet standaard neer ;)

"Supercars are made to mess around with G-forces, hypercars are made to mess around with G-strings"
Jeremy Clarkson

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb het opgelost door per map alle emailadressen in de root te verplaatsen, vervolgens importeren in Microsoft Outlook en daarna in een lijst te plaatsen en als laatste alles verwijderen behalve de lijst. Bedankt voor de reacties!
Pagina: 1