Toon posts:

Merlin verschijnt bij opening website... Hoe?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje m.b.t. de volgende website: www.extremerides.nl Als je hiernaar toe surft krijg je een welkomst venster waarna je naar binnen kan gaan door op enter te drukken. Als je naar binnen gaat, komt die merlijn (wel een aangepaste versie) uit microsoft te voorschijn op het scherm. Bij deze animatie staat tekst toegevoegd in tekstbalkjes door de webmaster van de website... Dit alles ziet er wel enorm ruig uit! En nu is mijn vraag dus hoe zou ik zoiets dergelijks op mijn website kunnen toevoegen?! Is dit een java scriptje of is het wat anders?! En bovenal hoe kan ik mijn site op iemand anders z'n computer die animatie op laten roepen en aan mijn eigen wensen aanpassen?!

Het ziet er allemaal wel heel erg leuk uit dus hoop dat iemand mij hier mee zou kunnen helpen!

Iig super bedankt!

• BaRF
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22-05 13:40

BaRF

bijna kerst

Kan wel zeggen dat je er niet íedereen een plezier mee doet hoor :X

The space between is where you'll find me hiding, waiting for you

Verwijderd

Topicstarter
BaRF schreef op 29 augustus 2004 @ 19:33:
Kan wel zeggen dat je er niet íedereen een plezier mee doet hoor :X
Haha ja oke maar daar gaat het me nog niet eens zo zeer om, wil gewoon de techniek er achter weten... En dan zien we wel, je kunt er zeker wel mooie dingen mee doen... :)

Verwijderd

Dan moet je eens goed de HTML source bladeren.http://www.extremerides.nl/sitedata/0.bf_banner.htm
En om even een fameuze quote te doen... "Beter van niet"

• Icey
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21-05 13:25
Wazig, het staat ook in je taakbalk, naast de klok. Het lijkt meer op een gare soort van adware dan een serieus leuk iets :X

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Als ik jouw was zou ik eens hier gaan kijken, daar wordt namelijk uitgelegd hoe je customized teksten kan laten tonen voor de 'Office Assistant'.

Verder lijkt het mij meer een zoekvraag. Je kan het beste zoeken op een combinatie van VB en Office Assistant aangezien het (naar mijn mening) niet op de site terecht is gekomen door het gebruik van javascript.

Verwijderd

Bij de "advanced character options" zie je dat het gaat om de microsoft agent

zie hier voor informatie: http://www.microsoft.com/msagent/

• Rowanov
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online

Rowanov

Kop eens wat anders...

Gelukkig slikt Firefox die troep niet. :X
Pagina: 1