Beste betaalde nieuwsserver?

Pagina: 1
Acties:
  • 78 views sinds 30-01-2008

• Vinnie84
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-01 07:02
Hey Tweakers!

Ik ben op zoek naar een pay server. Nu heb ik wel al best veel gevonden maar heb er totaal geen ervaringen mee. Mijn vraag is welke is de beste?
Qua prijs/kwaliteit verhouding en snelheid.
De retentie haalt mij niet zo uit want met me 2 MBit lijntje haal ik toch wel alles binnen. Ik heb geen credit card dus moet alles via me bank doen.
Ben benieuwd, alvast bedankt!

• Bastien
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

Bastien

Probleemeigenaar

Je privacy is voor het eerst geschonden bij de eerste echo. Daarna wordt het er de rest van je leven niet meer beter op.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20-02 10:59
Usenetserver is naar veler mening de beste..

Zonder CC ben je beperkt tot de newsserver van je ISP, Virtualbox (Geen ervaring mee), Eweka, en nog 1 waar ik ff niet van op de naam kan komen.

En verder kun je veel beter deze vraag posten in [rml]Betaalde newsservers met binaries [ deel 2][/rml]

[ Voor 23% gewijzigd door DJSmiley op 29-08-2004 17:41 ]

• Duck
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 22-02 19:45
Ik gebruik nu al weer een hele poos usenetserver.com waar ik erg tevreden over ben. Onbeperkte downloads, 12 draadjes tegelijkertijd, tegen de 20 dagen retentie in de grote binaries groepen en nog steeds groeiende. De compleetheid is ook goed, ik heb nog nooit problemen gehad om iets binnen te halen.

Met een prijs van 39,95 dollar per 3 maanden eigenlijk bijna perfect :)

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

Dit kan je lezen in [rml]Betaalde newsservers met binaries [ deel 2][/rml]

Graag niet meteen daar je vraag posten dus ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.