Ik heb hier een oude compaq liggen maar weet nog niet wat ik ermee wil gaan doen.
Specs:
Het is een pentium1 waarvan ik de kloksnelheid niet weet. Proc is passief gekoeld!
= lekker stil
32mb geheugen
Heb eventueel ook nog een geluidskaart liggen
Onboard vga+lan
160w max voeding
2 harde schijven die samen 2,1gb zijn geloof ik.
Geen cd-rom speler
Geen diskettestation
Geen monitor
Nu is mij idee om er mijn printer (brother hl-1430) aan te hangen
win98 te installen
in windows in te stellen dat hij na zeg 00:00 uitgaat zodat iedereen in huis via het netwerk kan printen.
en wilde ik als dat kon mijn backup schijf er ook in hangen (maxtor 40gb 7200rpm) en dan de hele comp te sharen zodat ik altijd naar die hd kan backuppen
ik kan hem ook nog flink modden en er eem custum kast omheen maken en onder me bed pleuren ef en toe stof weghalen en weer verder gaan.
en als ik hem aansluit op de router als eerste comp krijgt die alle spam binnen want dat doet nu me vaders pc
is dit allemaal mogelijk en hoe?
en wat zijn jullie ideeen?
nog vragen? stel ze maar
ik wist niet waar ik dit topic moest neerzetten dus als een mod vind dat hij ergens anders moet doet hij dat maar
Specs:
Het is een pentium1 waarvan ik de kloksnelheid niet weet. Proc is passief gekoeld!
32mb geheugen
Heb eventueel ook nog een geluidskaart liggen
Onboard vga+lan
160w max voeding
2 harde schijven die samen 2,1gb zijn geloof ik.
Geen cd-rom speler
Geen diskettestation
Geen monitor
Nu is mij idee om er mijn printer (brother hl-1430) aan te hangen
win98 te installen
in windows in te stellen dat hij na zeg 00:00 uitgaat zodat iedereen in huis via het netwerk kan printen.
en wilde ik als dat kon mijn backup schijf er ook in hangen (maxtor 40gb 7200rpm) en dan de hele comp te sharen zodat ik altijd naar die hd kan backuppen
ik kan hem ook nog flink modden en er eem custum kast omheen maken en onder me bed pleuren ef en toe stof weghalen en weer verder gaan.
en als ik hem aansluit op de router als eerste comp krijgt die alle spam binnen want dat doet nu me vaders pc
is dit allemaal mogelijk en hoe?
en wat zijn jullie ideeen?
nog vragen? stel ze maar
ik wist niet waar ik dit topic moest neerzetten dus als een mod vind dat hij ergens anders moet doet hij dat maar