Ik ben van plan één van de volgende dagen een ipod te kopen. Alleen ... een gewone of een mini? Natuurlijk moet ik zelf uitmaken hoeveel ik nodig heb. Mijn vraag heeft er wel betrekkeing op. Buiten de zaken die ik moet beslissen, wil ik wel weten of er mss geen noemenswaardige verbeteringen zijn in de programmatuur van de mini. Wat buiten de hardware mss ook voordelig is. Ik heb nu een voorkeur voor de 15 Gb versie doe toch maar 30 euro duurder is dan de mini, al kan ik natuurlijk nog overtuigd worden
om de mini te kopen, waar de grootte mij ook aanspreekt.
- Hoeveel MP3's heb je nu
Heb je er minder dan 1000 => Tuurlijk de mini
Heb je er meer dan 1000 => Hoeveel zijn er zo goed, dat je ze altijd bij je wil hebben
- Formaat......
DE mini is echt mini.
Voor de rest zijn ze EXACT het zelfde
alleen voor de mini zijn minder accesoires te krijgen,omdat de mini echt voor muziek bedoelt is
Heb je er minder dan 1000 => Tuurlijk de mini
Heb je er meer dan 1000 => Hoeveel zijn er zo goed, dat je ze altijd bij je wil hebben
- Formaat......
DE mini is echt mini.
Voor de rest zijn ze EXACT het zelfde
alleen voor de mini zijn minder accesoires te krijgen,omdat de mini echt voor muziek bedoelt is
Verwijderd
ik heb zelf de 15gb 3rd gen iPod en ik ga liever voor 30 euro meer en dan gelijk 11gb meer dan voor zo'n kleine iPod mini die grote is niet egt interresant aangezien ik mijn iPod nogsteeds in mijn zak kwijt ben.
ik weet niet hoeveel muziek jij er op wil maar persoonlijk spreekt de iPod mij meer aan dan de mini ik vind de gewoone ook mooier dan de mini.
ik weet niet hoeveel muziek jij er op wil maar persoonlijk spreekt de iPod mij meer aan dan de mini ik vind de gewoone ook mooier dan de mini.
Ik heb een 7,15 GB aan mp3's, maar het spreekt natuurlijk voor zich dat ik die niet allemaal mee hoef te namen. Maar nu angezien ze softwarematig dan toch gelijk zijn denkt ik toch ook dat ik voor de "gewone" ipod ga. de 30 euro meer voor een 11 Gb is ook volgens mij niet slecht te noemen.
Al bedankt voor de reacties
Al bedankt voor de reacties
Verwijderd
waarom ga je sowieso een 3G kopen????
Issie uberhaupt nog te koop, ga voor de 4G dan heb je voor 60 euri meer 16GB meer en een batterij die 12 uur meegaat ipv. 8. Beetje raar om nu nog een 3G aan te schaffen!
Issie uberhaupt nog te koop, ga voor de 4G dan heb je voor 60 euri meer 16GB meer en een batterij die 12 uur meegaat ipv. 8. Beetje raar om nu nog een 3G aan te schaffen!
Ga naar de Mediamarkt (Zwolle bijv), daar hebben ze nog een hele zooi 3G's liggen. Ms. kan je nog een vette korting krijgen.
Zelf ben ik vorige week voor de 4G 20gb gegaan, clickwheel werkt toch wel heerlijk.
Zelf ben ik vorige week voor de 4G 20gb gegaan, clickwheel werkt toch wel heerlijk.
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Tja 't maar wat je wilt. Physical size vs. HDD size. Ik heb voor de eerste gekozen... Maar dat is een afweging die je zelf moet maken.
12 × LG 330Wp (Enphase) | Daikin FTXM-N 3,5+2,0+2,0kW | Panasonic KIT-WC03J3E5 3kW
Verwijderd
Ik heb een vraag over de Ipod mini, aangezien er geen topic daarvoor is geopend post ik h'm maar hier...misschien een domme vraag maar toch stel ik het, omdat het mij eigenlijk irriteert. Waarom heeft de Ipod mini niet een gewone stop knop?
Ik heb overal gekeken maar er staat er gewoon niks over, behalve dat je het op pauze kan zetten. Dat vind ik nogal vaag.
Ik heb overal gekeken maar er staat er gewoon niks over, behalve dat je het op pauze kan zetten. Dat vind ik nogal vaag.
Tja ik gebruik nooit de stopknop ben dagelijks met hi-fi app. bezig en heb het nooit nodig.Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 20:40:
Ik heb een vraag over de Ipod mini, aangezien er geen topic daarvoor is geopend post ik h'm maar hier...misschien een domme vraag maar toch stel ik het, omdat het mij eigenlijk irriteert. Waarom heeft de Ipod mini niet een gewone stop knop?
het is een keuze en ik heb het nog nooit gemist.
omdat er fysiek geen verschil zit tussen pauze en stop op de iPodVerwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 20:40:
Er is trouwens wel een trucje om 'm op stop te zetten: eerst pauze en dan |<<
Om deze topic te sluiten, mijn aankoop: "roffel roffel roffel" een iRiver iHP-120
Ok het is geen Ipod geworden. In de winkel nog eens de beschikbare moddelen goed bekeken en vergeleken(Ipod was niet eens binnen). Deze iRiver heeft enkele voordel op de (laagste type) Ipod. Standaard remote control, kwalitatief goed draagtasje, radio, direct encoding (rechtstreeks van een ander Hi-Fi toestel opnemen), ...
Nu heb ik nog wel een vraag (die bij apple talk dus niet meer thuis hoort, maar kom ...).
Om mijn speler nu up te graden, moet ik daar één voor een alle beschikbare updates van de eerst tot de laatste instaleren? Of kan ik meteen de laatste instaleren? Op de site en in de handleiding staat er (volgens mij) niet veel over.
Nu heb ik nog wel een vraag (die bij apple talk dus niet meer thuis hoort, maar kom ...).
Als je een goede koop hebt gedaan heb je ook goede support en gebruiksgemak...Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 18:48:
...Op de site en in de handleiding staat er (volgens mij) niet veel over.
Of heb je daar niet aan gedacht bij je afwegingen... ?
over de support hebbek nog ni te klagen gehad
. Een nederlandse handleiding is altijd welkom, al wordt die pas later op het net gezet. En dan nog 3 upgrades, wat volgens mij wilt zeggen dat ze zich niet alleen focussen op nieuwe moddelen.
Maar hiermee heb ik nog altijd geen antwoord natuurlijk
Maar hiermee heb ik nog altijd geen antwoord natuurlijk
voor niet-Apples hebben we het hele mooie forum Gadget Talk
hebbek ondertussen zelf al wel gevonden. Maar kvond de vraag te onbenullig om speciaal een topic over te starten en om het tussen 54 andere bldzijden te posten heb ik weinig vertrouwen in. Ik denk er dus wel degelijk over na.The Evil Brain schreef op 30 augustus 2004 @ 20:01:
voor niet-Apples hebben we het hele mooie forum Gadget Talk
hmm, okay, maar ik denk niet dat er op een Apple-forum veel mensen verstand hebben van heidense iRiver's
title fix, en laat dit topic nu maar afsterven
iRiver
iRiver
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Verwijderd
Hmm dit is niet echt waar eigenlijk.. Je zet hem pas op stop als je de hele lijst voorbij bent gegaan of je zet hem helemaal terug op 0Er is trouwens wel een trucje om 'm op stop te zetten: eerst pauze en dan |<<
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2004 13:51 ]
En omdat ie maar niet wil afdalen naar de donkere krochten van APL gaat ie met een title fix naar Gadget Talk
Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer
Juustem!
Oh kut, nu heb ik dit topic weer gekicked
Pagina: 1