Toon posts:

dvdaudiosignaal op cd branden?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik probeer al een tijdje uit te zoeken hoe je het audiosignaal van een dvd op cd kunt zetten. Het lijkt me wel geinig mijn muziekdvd's in de auto te kunnen draaien!

Het lijkt me zo voor de hand liggen, maar zoeken op dit forum en elders op internet heeft me nog niet verder geholpen.

• Brent
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:10
In ieder geval analoog (op de linout van de geluidskaart of via je DVDspeler).

Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos

• Raku
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-09-2022

Raku

Mental Aid

Ik had een progje genaamd DVD-audio ripper oid. Ik maak van mijn dvd's 320 Kbps mp3's . Als je die daarna brand op je cd heb je hetzelfde. 320 Kbps is zowat zonder verlies , dus ik denk dat je het op die manier wel kan proberen :)

//
Als je een beetje op download.com kijkt , daar staan wel progjes die dit voor je kunnen doen :)

[ Voor 21% gewijzigd door Raku op 29-08-2004 17:33 ]

Raku

Verwijderd

Topicstarter
ja dat lukt wel maar is erg ingewikkeld, duurt langer en ik moet handmatig mijn tracknummering invoeren

• snameroc
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 20:22
Je kunt met sound editor van roxio het geluid wat je hoort tijdens het afspelen van je dvd opnemen op je harde schijf daarna opslaan als mp3 of wav je moet wel bij ieder nummer stoppen en opslaan daarna met cd brandprogramma opnemen als audio cd.

Het lijkt een beetje op vroeger als je een lp op een bandje op deed nemen je moet er bij blijven,anders heeft je audio cd maar een nummer en kun je niet door drukken naar het volgende nummer.

Ik heb dad al verschillende malen gedaan voor mensen die hun dvd geluid in de auto wilde beluisteren.

snameroc. Solar 6kW piek Warmtepomp Vaillant vwl75/6. Boiler wp boiler dimplex. Thuisaccu marstek venus ev3 fw146 hw p1 opnemer. En op zolder nog een savant die nu overbodig is omdat we gasloos zijn. Ook nog een 1 fase ev lader.

Verwijderd

Topicstarter
bedankt voor jullie reacties, heb inmiddels een pgr van download.com gevist en ga kijken of dit werkt
Pagina: 1