[IE6] Automatisch opslaan instellingen veranderen?*

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

• pgscheffer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-03-2025
Ik heb laatst aangevinkt dat ie niet meer hoeft te vragen of ik het bestand wat ik op internet zie moet opslaan. Maar nu slaat windows al die filmpjes in een tijdelijke map op, en kan ik dus niet zelf een map selecteren. Hoe kan ik Ie 6.0.2800.1106 weer terug brengen naar zijn oude instellingen zodat hij vraag nadat ik een bestand heb aangeklikt of ik het wil opslaan en zo ja, waar?

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
Ik ga even je titel editen, want dat grote versienummer is geen porum :P

Ie 6.0.2800.1106 automatisch opslaan uischakelen ==> [IE6] Automatisch opslaan instellingen veranderen?

• pgscheffer
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 29-03-2025
Das heel erg mooi dat je het even hebt aangepast voor mij, maar het zou ook leuk zijn als je nog een antwoord voor me zou hebben.

• G33rt
Beste pgscheffer,

GoT is een forum. Omdat GoT zo groot is, is de kans dat we gebruikt worden als helpdesk best groot. Dit proberen we met duidelijke policies omtrent je toevlucht zoeken op GoT, voor je een topic opent en zelfs nog hoe een goede topicstart te maken te voorkomen. Uit jouw post blijkt totaal niet dat je eigen inzet toont - sterker nog: je eist praktisch dat we je helpen. Omdat dat niet de bedoeling is van GoT, doei k je topic dicht :)

Mocht je het daar niet mee eens zijn, kan je me altijd mailen (zie signature).

• G33rt
Verder zie ik nu dat dit gewoon een dubbeltopic is met [rml][ IE6] Automatisch opslaan van filmpjes instelling wijzigen[/rml]. Dat is dus niet de bedoeling. Als je je topic kwijt ben kun je altijd op je naam klikken, dan ga je naar http://gathering.tweakers...find/poster/120897/topics en kan je zien waar ze heen zijn :)

Dit topic is gesloten.