[notebook] 9800 mobile alleen in dell notebooks?

Pagina: 1
Acties:

• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Ik ben nu al weken aan het zoeken voor een goede laptop voor school.
En omdat ik graag een spelletje speel wil ik er een Mobility Radeon 9800 (MR9800) in hebben zitten. Maar ik wil ook dat mijn laptop een tijdje meekan zonder stroom dus het liefst een centrino of een andere mobile processor.

Nu heb ik al een tijdje gezocht op internet maar ik kom de heletijd uit bij dell die de Mobility Radeon 9800 (MR9800) in hun notebooks heeft zitten. Maar bij mij komt deze notebook nogal zwaar en lomp over. Het is meer een desktop replacement.

Dus heeft iemand iets gehoord over de MR9800 in een andere notebook? Of in combinatie met een mobile processor?

• Fresh T.
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20:00
De Mobility Radeon 9800 is zeer nieuw, dus echt veel zul je em niet tegenkomen. Denk dat als je em voor school nu al nodig hebt, dat je dan meer naar een Mobility Radeon 9700 kunt gaan kijken. Die kom je toch al vaker tegen.

• PASware
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15:03
voorlopig exclusief voor dell laptops, zal wel financieel leuk zijn voor ati (en dell ook) en er zullen wel niet zoveel 9800 chips beschikbaar zijn

Tesla Model 3 SR+ | 4425wp (Dak) - 1920wp (platdak) - 840wp (gevel 90gr) | Panasonic 5kW warmtepomp | Hewalex WPB 200L boiler

Verwijderd

Van wat ik ervan gelezen heb, schijnt dell er voorlopig alleenrecht op te hebben, ze hebben een contract samen afgesloten, dus het duurt nog wel een tijdje voordat je de 9800 in andere laptops tegenkomt...