Toon posts:

Probleem met Casema-internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb mijn probleem niet kunnen vinden in de andere topics, dus zou ik graag een oplossing voor mijn probleem willen hebben. Ik heb internet via het Casema eurodocsismodem op een XP-pc, en deel die via Internet Connection Sharing op het thuisnetwerk. Werkt in principe goed, alleen het probleem is dat ik om de zoveel tijd de verbinding met casema moet herstellen. Weet iemand misschien hoe ik op kan lossen?

Bij voorbaat hartelijke dank

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 09:11
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 16:57:
Hallo,

ik heb mijn probleem niet kunnen vinden in de andere topics, dus zou ik graag een oplossing voor mijn probleem willen hebben. Ik heb internet via het Casema eurodocsismodem op een XP-pc, en deel die via Internet Connection Sharing op het thuisnetwerk. Werkt in principe goed, alleen het probleem is dat ik om de zoveel tijd de verbinding met casema moet herstellen. Weet iemand misschien hoe ik op kan lossen?

Bij voorbaat hartelijke dank
Als je inbelt:

Dan zegt hij, *plop* geen actieve verbinding en knikkert hij je eruit.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Is dat niet normaal bij Casema? Heb wel eens gehoord van vrienden dat je er om de 36 of 48 uur gereset wordt. In het buitenland, bijvoorbeeld België en Duitsland, is het heel normaal dat dit gebeurt :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
Als het om de 36 of 48 uur was zou het niet echt een probleem zijn. Het is zo om de 10 minuten ofzo, en volgens mij niet afhankelijk van de tijd, maar van het aantal verbindingen dat ik met internet heb. Als ik niet of bijna niet internet komt het probleem in veel mindere mate voor dan wanneer ik een downloadprogramma aan heb staan.