[Guillemot Maxi Studio Isis XL] geef geen signaal wel geluid

Pagina: 1
Acties:

• Mavvie
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 10-05-2021
Ik heb hier een Guillemot Isis XL zoals je leest, die heb geinstalleerd onder windows 98 (hoger kan niet). Met de laatste drivers en applications.

Alleen als ik er nu een mengpaneel op aansluit en daar weer een mic op dan hoor ik wel geluid over de speakers maar ik krijg geen input signal op het mengpaneel in windows. Ik heb de isis ingesteld op 8/4 console.

Ik heb ook heel de installatie al verwijderd en opnieuw opgezet maar ik blijf zitten met het zelfde probleem.

Wie kan mij vertellen wat de oorzaak hier van is?

Twitter | Linkedin

• Graham
  • Laatst online: 24-06 23:35
Staat er niets in de documentatie van Guilemot Isis XL of misschien is er een helpdesk (e-mail/telefonische hulp) oid waar je kunt aankloppen voor dit probleem?

Zou iig de instellingen in windows en de aansluitingen nog eens nalopen.

• Mavvie
  • Laatst online: 10-05-2021
Graham schreef op 29 augustus 2004 @ 20:00:
Staat er niets in de documentatie van Guilemot Isis XL of misschien is er een helpdesk (e-mail/telefonische hulp) oid waar je kunt aankloppen voor dit probleem?

Zou iig de instellingen in windows en de aansluitingen nog eens nalopen.
Instellingen heb ik al nagelopen. En alles lijkt goed te zijn

Twitter | Linkedin

• gitaarwerk
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

gitaarwerk

Plays piano,…

windows even goed instellen.. bij cubase en dat soort sequencers moet je altijd even de routing maken.

Ontwikkelaar van NPM library Gleamy

• pianoman
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 03-09-2025
Ik heb vroeger ook zo'n kaartje gehad, en ik weet wel dat je sowieso de nieuwste drivers nodig had, het werkte niet op de oudste drivers.

http://fr.guillemot.com/b...6&prd=G28&cy=FR&ft=DRIVER

Dan moet je in de opties van het mengpaneel ook nog ergens klikken om de vu meters te activeren.