Toon posts:

Sweex Broadband router lb200010

Pagina: 1
Acties:
  • 40 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heel veel moeite gehad deze router te installeren. Regelmatig werd de verbinding verbroken. De verbinding middels Belkin PCI-kaart 2.4 Ghz draadloos 802.11b 11 Mbps kwam uiteindelijk wel tot stand maar ik kwam het internet maar niet op. Na heel lang experimenteren en via allerlei omwegen lukte dit wel en werkte hij goed.
Totdat....... ik de computer 's-morgens weer aanzette en ik weer geen enkele verbinding met het internet kon maken.

Moed opgegeven en nu de pc weer op de kabel aangesloten. Zijn er anderen die dezelfde ervaring hebben opgedaan met Sweex en dan met name met dit type?

Verwijderd

Wat wil je nou bereiken met dit topic? Wil je geholpen worden met je probleem of gewoon met z'n allen klagen over hoe bagger Sweex wel niet is :?

In het eerste geval; lees Starten van topics in NT *lezen* eens heel aandachtig door en doe je topicstart even overnieuw (edit je post hierboven). In het tweede geval; lijkt me niet zo'n strak plan. Dan gaat je topic gewoon dicht; zeiktopics hoeven we niet en ervaringentopics zijn er zat.

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Had je de nieuwste firmware? Had je een ping op de AP als je je pc 's ochtends opstartte?

AP reset verhielp het probleem ook niet? Wel een IP gekregen ? Lees ook Hoe deel ik Internet ? en FAQ Network Troubleshooting nog even door, je topic voldoet niet helemaal aan de op GoT gestelde regels. deze topics geven heel veel informatie, onderandere over dezse punten :)

:* JSS :w

[ Voor 3% gewijzigd door sanfranjake op 29-08-2004 15:57 . Reden: 11... ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

Verwijderd

Topicstarter
wie denk jij wel dat je bent Jebbebal en zeker met je opmerking "zeiktopics hoeven we niet" Als jij denkt dat jij je in jouw rol dit kan permitteren wil ik je graag naar je eigen voorwaarden verwijzen en dan met name naar het punt respect. Ook verwijs ik je even naar de opmerking onder in mijn vraag. Dit geeft waarschijnlijk het gehalte aan van het forum waarop ik beland ben. Ga jij nou maar gauw weer kabels leggen in het land want daar ben je waarschijnlijk gewend om op deze wijze te communiceren. Ik bedank overigens het andere forumlid die mij wel heel fijntjes tekst en uitleg heeft gegeven. Verwijder mij maar snel van dit forum want dan hoef ik het zelf niet te doen. >:)

• Timo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 09-03 02:52
Hij bedoeld het niet kwaad,
Alleen jij volgt de regels niet.
Zoals duidelijke probleem omschrijving, aardig tegen modjes doen.
En de F.A.Q lezen.
En als je het er niet mee eens bent, email je JSS toch?

offtopic:
de buurt gaat er aan :'(

[ Voor 30% gewijzigd door Timo op 29-08-2004 18:06 ]

Verwijderd

:w
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.