Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[t630] gprs of wap gebruikt?

Pagina: 1
Acties:

• DJH
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-10 23:49
Toen ik vanochtend wakker werd, checkte ik mn telefoon en die stond in verbinding met internet (wap of gprs of ?beide?). :( :( :(

In totaal heeft ie 9 uur en 10 minuten online gestaan. Hij heeft iets van 230 bytes verzonden en ontvangen, dat is dus niks. Alleen dus wel heel lang online gestaan.

Ik heb de klantenservice van t-mobile gebeld, maar die konden niks zien natuurlijk :( Ze zei wel dat als ik een wereldbolletje zag terwijl de telefoon online stond, dat dan gprs aan staat. Dus als dat echt zo is zou het mij geen geld kosten, maar als ik dus per minuut moet betalen krijg ik een dikke rekening.

Er stond dus een driehoekje boven de streepjes van ontvangst en een wereldbolletje daarnaast. Betekent dit gprs of wap?

• Admiral Freebee
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Het driehoekje betekent volgens mij dat je in een gebied met GPRS dekking zit. Dus ik denk dat het GPRS en niet WAP is.

• justice strike
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17-11 18:23
kijk in je logboek of het een aantal minuten gsm is of iets anders. wat ook makkelijk is om te doen, kijken of je uberhaupt een toegangspunt met gsm hebt ingesteld, als dat niet het geval is dat is het waarschijnlijk gewoon gprs

U can call me sir.... or justice as long as u bow down ;)