Een vriend probeert planet internet te installeren. Hij heeft een speedtouch 510 modem bij gekregen. Hij doet alles zoals het hoort, maar hij krijgt steeds foutmelding 3351. ik heb overal gezocht, maar geen resultaat. Wie herkent deze probleem
Sorry, maar met dit soort informatie kunnen we helemaal niks. Je zult toch écht veel duidelijker moeten opschrijven wat/wanneer/waar/hoe gebeurt.
De eerste actie die mij logisch lijkt is de helpdesk van Planet Internet bellen. Zij zullen je ongetwijfeld kunnen vertellen wat er mis gaat.
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart eens goed door en maak aan de hand daarvan een nieuwe topicstart als je er dan nog niet uitkomt.
Succes!
De eerste actie die mij logisch lijkt is de helpdesk van Planet Internet bellen. Zij zullen je ongetwijfeld kunnen vertellen wat er mis gaat.
Lees Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) #topicstart eens goed door en maak aan de hand daarvan een nieuwe topicstart als je er dan nog niet uitkomt.
Succes!
Dit topic is gesloten.
![]()