Ik ben van plan om mijn PC in te gaan richten als HTPC en daar is uiteraard ook een TV kaart voor nodig. Na wat gespeur op Google en GoT heb ik 3 kaarten op het oog, namelijk:
Terratec Cinergy 600

Prijs: ongeveer 80 euro
Pinnacle PCTV Pro

Asus TV Tuner Card

Prijs: ongeveer 45 euro
80 euro is ongeveer het maximum wat ik van plan ben uit te geven aan een TV kaart, maar als er een andere kaart is die met kop en schouders boven deze uitstekt, wat beeldkwaliteit betreft, dan ben ik best bereid meer neer te leggen.
Ik ga de kaart in principe enkel gebruiken om TV te kijken, opnemen ga ik dus zelden of nooit doen. Het belangrijkste punt is dus beeldkwaliteit. Welke software bijgeleverd wordt vind ik ook niet interessant.
Welke van deze 3 raden jullie me aan?
Terratec Cinergy 600

Pinnacle PCTV Pro

Asus TV Tuner Card

Prijs: ongeveer 45 euro
80 euro is ongeveer het maximum wat ik van plan ben uit te geven aan een TV kaart, maar als er een andere kaart is die met kop en schouders boven deze uitstekt, wat beeldkwaliteit betreft, dan ben ik best bereid meer neer te leggen.
Ik ga de kaart in principe enkel gebruiken om TV te kijken, opnemen ga ik dus zelden of nooit doen. Het belangrijkste punt is dus beeldkwaliteit. Welke software bijgeleverd wordt vind ik ook niet interessant.
Welke van deze 3 raden jullie me aan?