[Feat] Input devices

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BLN
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 25-09 01:17
Zou er geen forum deel moeten zijn voor input devices? Nu worden dingen over muizen en toetsenborden in C&E gedumpt of bij OH. Als er een apart deel voor zou zijn waar dus ook andere input devices besproken konden worden(Wacom's gamecontrollers, stuurtjes, voicecontrol dingen) zou dat m.i. een nuttige uitbreiding van het forum zijn.

If it ain't broken, don't fix it

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 25-09 13:54

chem

Reist de wereld rond

move bug -> LA

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

In CME gedumpt? Toetsenborden, muizen, trackballs, joysticks, stuurwielen, gamepads, lichtpennen, touchpads, tablets, etc horen als hardware onderdeel ansich in Overige Hardware of als het probleemtopics zijn met specifieke spellen in Spielerij - Problemen & Vragen. Wellicht ben je in de war met de topics in CME die gaan over het modificeren van diverse computerhardware?

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 14:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fludizz
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Ik geef zo'n subforum niet veel kans op leven eerlijk gezegd. Wat voor topics zou je erin verwachten?

ik verwacht er enkel topics over ervaringen met: wacom tablets, muizen, en Microsoft Natural Keyboards, en weet ik veel wat voor Input Devices. Meestal hebben toetsenborden en muizen niet zoveel problemen met gebruikt worden 8)7 wat kan er kapot gaan aan et keyboard? ;) de knoppen? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Hoe veel topics zie je wekelijks over toetsenborden, muizen, touchpads en gamebesturingen?

Er is toch ook geen apart forum voor kasten en voedingen? of een algemeen techniekforum naast de SG? (met alles van auto´s tot lampje wisselen)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?