[PC] Tribes Vengeance Beta

Pagina: 1
Acties:
  • 72 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22-10-2020
Volgens de GOT search is er geen Tribes thread op Spielerij - Games & Discussies te vinden. Ik heb ook niets met dit spel, maar ik wil wel even melden dat men de Beta kan downloaden *mits* men een Fileplanet subscriber is.

http://www.fileplanet.com/files/140000/144920.shtml

Even naar de sign-up pagina gaan, dan krijg je je key en kan je het spel downloaden.
Gezien er geen hoepla rond Tribes Vengeance is te vinden, lijkt mij een mooie startpost overbodig.... geen vraag geen aanbod. Als men na de Beta enthusiast reageert, dan volgt er wel een mooie startpost door iemand anders.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gezien er geen hoepla rond Tribes Vengeance is te vinden, lijkt mij een mooie startpost overbodig....
Weet je het zeker? Op bv. TribalWar en de officiële site is er een hoop te vinden hoor :)

De beta zou als het goed is vanaf volgende week vrijdag ook beschikbaar moeten zijn voor niet-subscribers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb dus een tijdje beta 04 gespeeld en ik vond het eerlijk gezegt minder leuk dan tribes 2. beta 05 ben ik nu aan het instaleren, eens kijken of dat al wat beter is.

en btw er is al wel een thread over en die kun je hier vinden: Het Tribes 3 Vengeance Topic/

[ Voor 28% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 20:45

MaDLiVe

.-Observer-.

Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 15:56:
ik heb dus een tijdje beta 04 gespeeld en ik vond het eerlijk gezegt minder leuk dan tribes 2. beta 05 ben ik nu aan het instaleren, eens kijken of dat al wat beter is.

en btw er is al wel een thread over en die kun je hier vinden: Het Tribes 3 Vengeance Topic/
Huh, hoe kun jij nou in de beta zitten die was toch alleen voor USA residents ?

* MaDLiVe is waanzinnig t2 fan en wacht ngo steeds op een open beta.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 21:38
Je moet dus eerst je eigen Registreren bij (!@&*(!*#@$) Fileplanet, natuurlijk tegen een geldbedrag :( en dan laat Fileplanet pas toe dat je mag downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MaDLiVe schreef op 29 augustus 2004 @ 16:56:
[...]

Huh, hoe kun jij nou in de beta zitten die was toch alleen voor USA residents ?

* MaDLiVe is waanzinnig t2 fan en wacht ngo steeds op een open beta.
laten we zeggen dat de EU community hier niet blij mee was en de beta toch heeft weten te krijgen. meer mag ik hier niet over zeggen. :)

[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 18:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bleet
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Bleet

Losing my edge.

Ik heb me een tijd geleden al op gegeven voor de beta, maar ben nooit uitgekozen, helaas :(
Anyway, ik ben ontzettende tribes fan, dus ik wil het graag proberen

Last.fm |
If bullshit could fly, i'd be an astronaut.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Okee, ik heb het in de juiste thread gestopt.. deze kan wat mij betreft dicht.
Ik ga vanavond spelen.. hoop dat er wat europese server zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 00:14
en als deze dan dicht mocht waar zouden we dan volgens jou verder kunnen discussieren? beetje je weetjes delen kan geen kwaad weet je 8)7

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HuggyB
Ramon de Jesus schreef op 29 augustus 2004 @ 19:59:
en als deze dan dicht mocht waar zouden we dan volgens jou verder kunnen discussieren? beetje je weetjes delen kan geen kwaad weet je 8)7
Het Tribes 3 Vengeance Topic

Daar toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vooruit dan maar :P

-> Het Tribes 3 Vengeance Topic
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.