Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Okee ik heb een groot probleem. Gister wilde ik nieuwe firmware op de xclef zetten. Alle stappen goed gevolgd, Hij deed precies wat de beschrijving zei, maar toen ik hem weer aan wilde zetten blijft de xclef op het eerste scherm staan. Hij gaat dus niet naar het volgende scherm waar die balk gaat lopen. Ik kan dus nu helemaal niks meer met dat ding.

Nu wilde ik vragen of iemand weet wat ik moet doen en of evt formatteren zou helpen. ZO ja hoe doe je dat dan?

Willemijn

• Rudedadude
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:35

Rudedadude

Maybe we were born to run

Je moet wanneer je de kleine file hebt 'ingevoerd' en de Xclef na 15 sec hebt uitgezet (oid) de Xclef aan de adapter blijven houden en ook met usb verbinden. Wanneer je daarna de Xclef aanzet zal de computer deze direct herkennen, voordat de speler opstart en dan kun je dus de grote file in de firmware directory zetten. Het klopt dus dat je tussen het installeren van de kleine en de grote file je de Xclef niet kunt opstarten.

Welkom op GoT en voortaan kijken of er niet een centraal topic is, zoals hierboven al werd aangegeven.

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Verwijderd

Topicstarter
Wat is de grote en wat is d ekleine file?

• Rudedadude

Rudedadude

Het lijkt mij dat dat toch makkelijk te zien is op je pc. Maar vooruit: de kleine file is de file die begint met YT .

Meer hardloopschoenen van Topo Athletic, Inov-8, Altra, Mizuno en Skechers dan Imelda Marcos.

Verwijderd

Topicstarter
Doet het nog steeds niet...hij laat wel zien dat ie upgrade doet maar dan na die upgrade valt hij uit en als ik m dan weer wil opstarten blijft ie haken bij eerste scherm

• Rudedadude

Rudedadude

Dan wordt het voor mij ook lastiger om precies te bepalen wat er fout gaat. Plaats nog eens een post in het hierbovengenoemde centrale Xclef-topic met daarin precies:

- vanaf welke firmware je begon met upgraden
- naar welke firmware je toe wilde
- wat je allemaal gedaan hebt
- wat er precies gebeurt
- hoe de xclef reageert (opstarten HD, herkennen op USB ed)

daar zijn sowieso meer lezers die ervaring hiermee hebben die dit topic over het hoofd hebben gezien.

Succes ieg.

Pagina: 1