Toon posts:

Welke subwoofer

Pagina: 1
Acties:
  • 53 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,
Sta in twijfeel welke sub te nemen,weten jullie raad.
Yamaha YST-SW800
B&W ASW 650
Infinity Beta SW12
Of iets anders
Thanx

• subsonik
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 13:29
Tja, daar weten we natuurlijk ERG weinig mee.

- wat is je budget?
- waarvoor wil je de sub gaan gebruiken?
- wat is belangrijk bij een sub voor jou? (diepgang, geluidsdruk, weinig vervorming...)
- wat is de rest van je setup?
- hoe groot is de luisterruimte?
- wat heb je zelf al uitgezocht?

Je kan moeilijk verwachten dat wij onze glazen bol nemen en zomaar zeggen welke sub jij moet nemen... :)

[edit] Welkom op GoT, by the way :)

[ Voor 5% gewijzigd door subsonik op 29-08-2004 12:47 ]

Verwijderd

Topicstarter
subsonik schreef op 29 augustus 2004 @ 12:05:
Tja, daar weten we natuurlijk ERG weinig mee.

- wat is je budget?
- waarvoor wil je de sub gaan gebruiken?
- wat is belangrijk bij een sub voor jou? (diepgang, geluidsdruk, weinig vervorming...)
- wat is de rest van je setup?
- hoe groot is de luisterruimte?
- wat heb je zelf al uitgezocht?

Je kan moeilijk verwachten dat wij onze glazen bol nemen en zomaar zeggen welke sub jij moet nemen... :)
Hallo,
Budget speelt weinig rol,kamer is wel vrij groot,ik denk 8 meter op 5 en alles open.
waarvoor gebruiken,ik denk meest voor film maar soms ook eens een mooi cd'ke.
mijn main zijn B&W Matrix 804,suround zijn B&W solid,center moet ik veranderen heb momenteel een Yamaha,ik ga die veranderen naar een B&W,iemand suggesties voor center ook.oeps en een Yamaha 1400 ook

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 12:36 ]

Verwijderd

dan is het heel simpel. duidelijk een SVS. www.svsubwoofers.com en dan de 20-39 PC-Plus, of de PC-Ultra ligt aan 't budget wat je hebt. Een betere sub heb je gewoon niet voor dat geld. Lees de reviews, neem van mij aan dat die kloppen en koop die sub!

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 12:42 ]

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 12:41:
dan is het heel simpel. duidelijk een SVS. www.svsubwoofers.com en dan de 20-39 PC-Plus, of de PC-Ultra ligt aan 't budget wat je hebt. Een betere sub heb je gewoon niet voor dat geld. Lees de reviews, neem van mij aan dat die kloppen en koop die sub!
Hallo,
Waar zijn die ergens te krijgen.
Iemand nog andere suggesties buiten deze of zij deze gewoon de beste.

Verwijderd

Er is niet één beste sub. Wel de meest geschikte. Welke dat voor jou is is dus heel erg persoonlijk, daar kom je achter door ze zelf te beluisteren. Het liefste in je eigen kamer, er zijn winkels die er geen probleem van maken wanneer je de sub thuis wilt uit testen. Ideaal om een goede keus te maken. :)

Lees ook dit eens: Audio, Video & HiFi forum policy - Het regime

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 13:16 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.