Toon posts:

Programma om van meerdere afbeeldigen één te puzzelen

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma dat van meerdere deel-afbeeldingen, één geheel maakt.

Dus om het GOT-logo als voorbeeld te nemen; op één afbeelding staat de G t/m het gezicht van dat poppetje en op de andere afbeelding staat het gezicht t/m de T.
Het programma moet dus "zien" dat er een overlapping is en er één logo van maken. O-)

Dit is natuurlijk wel makkelijk met de hand te doen, maar ik zoek dus een programma dat dit automatisch doet. Ook voor meer dan twee afbeeldigen. ;)

Iemand een tip? :?

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 00:08

Pyrus

Hardknock life

Zelf gebruik ik PhotoStitch als het om panorama foto's gaat. Zat bij m'n Canon PowerShot A70 en werkt prima (en automatisch :P).
Volgens mij kan het ook wel met Photoshop, maar dat weet ik niet zeker.

LinkedIn

Verwijderd

Topicstarter
Pyrus schreef op 29 augustus 2004 @ 10:52:
Zelf gebruik ik PhotoStitch als het om panorama foto's gaat. Zat bij m'n Canon PowerShot A70 en werkt prima (en automatisch :P).
Volgens mij kan het ook wel met Photoshop, maar dat weet ik niet zeker.
Ik zoek dus een programma dat dit zowel horizontaal als verticaal kan.

• Pyrus
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 23-08 00:08

Pyrus

Hardknock life

Dat kan er ook mee :)

LinkedIn

Verwijderd

Mischien ooit van PhotoShop of Paint Shop gehoord ?
Die programma's kunnen van alles , en ook het effect wat jij zoekt.
Alleen je zult toch wel wat creatief moeten zijn want er zit niet zo maar een knop in die doet wat jij wilt , je zal wat moeten knippen en plakken.

Verwijderd

Topicstarter
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 11:46:
Mischien ooit van PhotoShop of Paint Shop gehoord ?
Die programma's kunnen van alles , en ook het effect wat jij zoekt.
Alleen je zult toch wel wat creatief moeten zijn want er zit niet zo maar een knop in die doet wat jij wilt , je zal wat moeten knippen en plakken.
Ja daar heb ik wel eens van gehoord... ;(

Zoals ik al schreef is het met twee afbeeldingen makkelijk met de hand te doen maar het gaat hier om tientallen deel-afbeeldingen dus een programma dat dit automatisch doet is dan wel handig. ;)

Kan ik Canon PhotoStitch ergens downloaden?

• Trinsec
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 09:29

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Vrienden van mij gebruiken 'Panorama Maker' (ik geloof versie 3) hiervoor. Is een heel klein programmaatje dat automatisch panoramas kan maken. Volgens mij kon die ook vertikaal aan.

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Pagina: 1