Forum overzetten naar andere host

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• MichelG
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21-05 18:00
Het gaat hier eigenlijk om de site van m'n broertje. Hij had eerst een site en een forum op een gratis lycos accountje staan. Maar omdat ik nu betaalde webspace heb, mag hij er ook wel een stukje van gebruiken. De site overplaatsen was geen probleem. Alleen nu zitten we met het forum.
Omdat de instellingen anders zijn, kan ik niet gewoon in 1x het forum kopiëren. Ik heb dus een nieuw forum aangemaakt in het subdomein van m'n broertje. Alleen omdat hij niet al z'n berichten en gebruikers kwijt wil, zou het handig zijn als je topics en user gegevens kan kopiëren.

Alleen in welk bestand staan deze gegevens ?? Ik heb het namelijk nog niet kunnen vinden

De backup functie van het phpBB2 forum geeft steeds een error als je een backup van de database wil laden. Dus dat lukt niet.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Dit heeft niets te maken met programmeren of met webscripting. :) Immers, je wilt een standaard applicatie op een standaard manier gebruiken; er komt geen regel code bij kijken. :) Daar is Programming & Webscripting niet voor :)

Sowieso heeft PHPBB een eigen supportforum, waar je voor vragen terecht kan over PHPBB :)

Deze doe ik daarom dicht. :)

Zie ook P&W FAQ - De "quickstart" voor wat we vereisen aan inhoud van een topic en vorm van een titel :)

[ Voor 16% gewijzigd door gorgi_19 op 29-08-2004 10:51 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.