Toon posts:

Poort openen lukt niet (sitecom dc-202)

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst was ik is een keer begonnen met het downloaden van torrents. Op zich niets aan de hand maar dan merk ik dat de downloads wel erg langzaam gaan. Dus ga ik naar mijn router naar het tabblad advanced en dan naar virtual servers. maar als ik er op klik blijft hij eindeloos laden en reageert het menu gewoon niet. de enige oplossing is dan stroom van router afhalen. Maar het vreemde is dat alle andere tabs wel werken.

ik heb google al afgezocht en het lijkt er op dat ik de enigste ben die dit probleem heeft. :( Weet iemand hier een oplossing voor?

• FlashBang
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 18-05 20:55

FlashBang

Hoi.

heb je al een firmware update gedaan?

en welke versie heb je van de dc 202? de v1, de v2 of de v3?

dit is de v2= deze

dit is de oudere (v1)= deze

welke heb je van die 2?

[ Voor 197% gewijzigd door FlashBang op 29-08-2004 10:54 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Heb je 'Enable UPnP Services' en 'Allow configuration changes through UPnP' aanstaan (advanced -> options)? Zo ja, kijk dan eens bij je netwerkverbindingen en vraag de eigenschappen op van de Residential Gateway, en klik in dat venster op instellingen. Waarschijnlijk staat hier een enorme lijst portmaps die door een programma automatisch zijn gemaakt via UPnP.

Toen ik het zelfde probleem had met mijn v1 DC-202, had MSN Mesenger iets van vijftig verschillende portmaps gemaakt voor filetransfers. De router verslikte zich daar dan ook in toen ik de lijst van virtual servers opvroeg via de webconfig. Even alles eruit verwijderen en de optie 'Allow configuration changes through UPnP' uitzetten, en het probleem was verholpen. :)

Verwijderd

Topicstarter
oke zal het even proberen :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb trouwens v2. En waar kan ik dat precies vinden dat residential gateway in windows of in mijn router?