Beste tweakers,
Ik heb een zeer ernstig probleem met mijn pc hiero, specs:
MSI 875p
2x 512 pc3200 ddr
Intel Pentium4 3 Ghz 1 mb cache.
1x 80 BG WD
2x 120 GB WD
Ati 9800 Pro
Soundblaster Audigy Platinum
Chieftec Dragon Bigtower Wit
Floppydrive
7000 alcu cpu koeler
PCI Wireless kaartje
wat er gebeurt is: ik sta op uit mijn bed, en sta met volle verbazing te kijken dat mijn pc uit is dus ik druk op de aan knop, de pc gaat 1 sec aan en dan weer uit.
Dus ik de voedingskabel eruit gehaald en er opnieuw in gedaan, dat hielp niet nog steeds hetzelfde probleem.
Daarna de pc opengemaakt en alle hardware losgemaakt die eraan hangt (hd's videokaart ram cpu etc).
Ik heb gelijk ook een andere voeding erop gezet een aopen 300watt.
Dus ik start dat mobo op zonder helemaal niks, ik schrok me dood een geknette rechtsonderop het mobo.
Dus ik snel weer uit gezet, en het bord eruit gehaald en gekeken op zwarte plekken, maar helemaal niks kunnen vinden.
Dus ik probeer het opnieuw, en nu gaat het mobo wel aan zonder geknetter.
Is het nu slim om alles weer aan te sluiten en weer te proberen, of het mobo weggooien??
Alvast Bedankt!
Ik heb een zeer ernstig probleem met mijn pc hiero, specs:
MSI 875p
2x 512 pc3200 ddr
Intel Pentium4 3 Ghz 1 mb cache.
1x 80 BG WD
2x 120 GB WD
Ati 9800 Pro
Soundblaster Audigy Platinum
Chieftec Dragon Bigtower Wit
Floppydrive
7000 alcu cpu koeler
PCI Wireless kaartje
wat er gebeurt is: ik sta op uit mijn bed, en sta met volle verbazing te kijken dat mijn pc uit is dus ik druk op de aan knop, de pc gaat 1 sec aan en dan weer uit.
Dus ik de voedingskabel eruit gehaald en er opnieuw in gedaan, dat hielp niet nog steeds hetzelfde probleem.
Daarna de pc opengemaakt en alle hardware losgemaakt die eraan hangt (hd's videokaart ram cpu etc).
Ik heb gelijk ook een andere voeding erop gezet een aopen 300watt.
Dus ik start dat mobo op zonder helemaal niks, ik schrok me dood een geknette rechtsonderop het mobo.
Dus ik snel weer uit gezet, en het bord eruit gehaald en gekeken op zwarte plekken, maar helemaal niks kunnen vinden.
Dus ik probeer het opnieuw, en nu gaat het mobo wel aan zonder geknetter.
Is het nu slim om alles weer aan te sluiten en weer te proberen, of het mobo weggooien??
Alvast Bedankt!