[MSI 875p] Raar probleem

Pagina: 1
Acties:

• HyperDevil
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 15-12-2025
Beste tweakers,

Ik heb een zeer ernstig probleem met mijn pc hiero, specs:

MSI 875p
2x 512 pc3200 ddr
Intel Pentium4 3 Ghz 1 mb cache.
1x 80 BG WD
2x 120 GB WD
Ati 9800 Pro
Soundblaster Audigy Platinum
Chieftec Dragon Bigtower Wit
Floppydrive
7000 alcu cpu koeler
PCI Wireless kaartje

wat er gebeurt is: ik sta op uit mijn bed, en sta met volle verbazing te kijken dat mijn pc uit is dus ik druk op de aan knop, de pc gaat 1 sec aan en dan weer uit.
Dus ik de voedingskabel eruit gehaald en er opnieuw in gedaan, dat hielp niet nog steeds hetzelfde probleem. :/
Daarna de pc opengemaakt en alle hardware losgemaakt die eraan hangt (hd's videokaart ram cpu etc).
Ik heb gelijk ook een andere voeding erop gezet een aopen 300watt.
Dus ik start dat mobo op zonder helemaal niks, ik schrok me dood een geknette rechtsonderop het mobo.
Dus ik snel weer uit gezet, en het bord eruit gehaald en gekeken op zwarte plekken, maar helemaal niks kunnen vinden.
Dus ik probeer het opnieuw, en nu gaat het mobo wel aan zonder geknetter. ;(
Is het nu slim om alles weer aan te sluiten en weer te proberen, of het mobo weggooien?? :'(

Alvast Bedankt!

• Turkish
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-07 01:43

Turkish

zhé germans

Geknetter lijkt op kortsluiting, zou even niks aansluiten op je pc in ieder geval en kijk morgen overdag nog eens of er niks te zien valt. Overigens wel raar dat het 'ineens' gebeurd is.
Controleer dan gelijk ook of je andere hardware nog heel is ;)

'When you're not paying for the product, you are the product!'

• nhanssen
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 12-08 01:00

nhanssen

QVL is non-tweakers

Hij doet het toch weer? probeer gewoon uit zou ik zeggen of anders om het veilig te spelen koop idd een nieuw. Die dingen kosten ja toch niks meer niet?

Spec's PC

• HyperDevil
Weet je wat er gebeurt is:
ik haaal het stikkertje van mijn chipset af, zie ik een groot gat in de chipset zitten :|
Gewoon echt een gat in het plastic van de chip !

• HyperDevil
Nou mijn 9800pro doet het nog gewoon en de voeding ook, dus ik denk dat mijn hd's en dvd brander het wel overleeft hebben (hoop ik)