Assume there are no rules and it's one big free for all
Verwijderd
Als je er echt geen een kan vinden wil ik er wel een voor je maken, gister heb ik nog een Podperch lookalike gemaakt, en deze standaard stelt helemaal weinig voor.
Podperch;
Screw you guys, I'm goin' home! >_>
Het krast inderdaad niet. Op de metalen buis zitten inderdaad rubbertjes.Hydraulik-Phunk schreef op 29 augustus 2004 @ 12:35:
Ten eerste zal een stuk verchroomd ijzer niet krassen, ten tweede zie je als je goed kijkt dat er ook nog rubbertjes zijn aangebracht.
Als je er echt geen een kan vinden wil ik er wel een voor je maken, gister heb ik nog een Podperch lookalike gemaakt, en deze standaard stelt helemaal weinig voor.
Podperch;
[afbeelding]
Kan je een foto maken van je podperch lookalike. Ben wel erg benieuwd
En waarom deze vorm ? Omdat die vorm al in 't plexi zat
Maar ook buigen moet niet zo'n punt zijn met een gloeidraad.
Plaatje
mmm, de applestore in Japan.....
[/offtopic]
Kheb m'n houdertje af, randen van 't plexi heb ik redelijk kunnen polijsten. Heb de boel gebogen mbv een gasbrander, gaat prima maar is op een zeker moment net iets te heet geworden. Iig een les voor de volgende keer
Alleen het buigen van het staal is redelijk lastig, maar volgens mij kun je het ook zo maken:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
| ----------------------
| |
| |
| |
| O O |
| |
| O O |
| |
| |
| |
----------------------
Plexiglas met 4 gaatjes
===================================================
===================================================
2 buigbare stalen stangetjes |
Waarbij de stalen buisjes dan gebogen blijven door de druk die erop staat omdat ze in de gaatjes zitten
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Ijzer buigen is niet zo'n probleem op zich, zolang je maar een goed mal hebt om omheen te buigen.
Je kan alleen beter alu gebruiken, makkelijker te buigen en je kan het zowel polijsten als ruw houden.
Hydraulik-Phunk
Thx voor de aanbod i.i.g.
[ Voor 4% gewijzigd door Alpha-sphere op 31-08-2004 16:18 ]
Effe een tipje nog, benzineslang vd brommer of pompslang uit het tuincentrum dienen perfect als bescherming.
Of een dik laag shrink wrap spul op drie punten. Heb nog een hoop liggen wat ik niet meer gebruik.Hydraulik-Phunk schreef op 31 augustus 2004 @ 16:51:
Jammer dat ik mijn iBook niet meer heb, anders had ik er een gemaakt van volledig alu.
Effe een tipje nog, benzineslang vd brommer of pompslang uit het tuincentrum dienen perfect als bescherming.
Hier nog wat foto's van de Apple store in Tokyo. All clickable
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
![]() | ![]() | ![]() |
[ Voor 73% gewijzigd door Alpha-sphere op 31-08-2004 17:08 ]