Ik word een beetje moe van de hoeveelheid BREIN related nieuws. Kan er niet een frequentie limiet op dit soort nieuws komen? Ik zie Brein nu soms meerdere keren per dag voorbij komen.
Tja, nieuws is nieuws. Je kan moeilijk gaan klagen dat Irak vaak in het nieuws komt de laatste tijd en dat er een limiet op het aantal nieuwsberichten moet komen. Een paar dagen terug is Brein twee keer op een dag in het nieuws geweest, maar voorts is het echt allemaal zo erg niet. In het nieuws vind ik voor de laatste drie maanden tien hits op 'Brein', dus zo erg is het allemaal niet. Als Brein een opvallende uitspraak doet of actie uitvoert, die de doelgroep van Tweakers.net aangaat of anderszins binnen de grenzen van het T.net-nieuws thuishoort, wordt daar meestal gewoon over bericht.
Minder nieuws plaatsen over Brein op basis van (negatieve) meningen van anderen is in ieder geval niet de bedoeling, dat zou de objectiviteit niet echt ten goede komen
.
Minder nieuws plaatsen over Brein op basis van (negatieve) meningen van anderen is in ieder geval niet de bedoeling, dat zou de objectiviteit niet echt ten goede komen
[ Voor 31% gewijzigd door Steve op 29-08-2004 02:30 ]