Powerbook maakt vreemde geluiden :?

Pagina: 1
Acties:

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Ik merk ineens dat mijn Powerbook geluiden maakt als er veel video-verkeer is. Als ik bijvoorbeeld over mijn dock ga hoor je een serie tikken tijdens het zoomen, en bij mouse-over effecten op websites hoor je ook elke keer een tik.

Ook als ik Exposé gebruik hoor ik een ratelend geluid. Weet iemand of dit normaal is? Als ik een koptelefoon aansluit (zodat je de speakers uitschakelt) blijf ik het ook horen.

Ik heb mijn Powerbook atm aan een los scherm hangen, met de klep dicht.

• Bigs
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Owja, het is trouwens niet dat het kalk van de muren komt hoor. Je moet best goed luisteren om het te horen, het geluid is net iets zachter dan dat van de harde schijf.

• Alpha-sphere
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-12-2021
Bigs schreef op 29 augustus 2004 @ 01:21:
Owja, het is trouwens niet dat het kalk van de muren komt hoor. Je moet best goed luisteren om het te horen, het geluid is net iets zachter dan dat van de harde schijf.
Ik heb wel bij m'n oude 15" allu een zachte zoem/piep geluid elke keer als de processor hard aan het werk was. Geen idee wat het was. Hoor het ook niet op m'n 12".

Assume there are no rules and it's one big free for all

Verwijderd

heb ik ook, komt omdat er een energie zuinige proc in zit Centrino's hebben dit ook allemaal alleen bijna niemand hoort het :P het nadeel van gevoelige orden ;)