Ik heb een Geforce FX 5200 videokaart met s-video in de tv-out. Nu heb ik dus een kabel gekocht die van s-video (en geluidskabeltje) in een scart wordt. Dus ik heb de kabels er beiden ingedrukt, en er kwam geen kleur. Toen heb ik tv-tool geinstalleerd nog geen kleur ook niet met de nieuwste Nvidia wat doe ik verkeerd waardoor ik geen kleur heb kan iemand me aub helpen
Daar zijn echt tientallen topics over
Tip: gebruik de search
Tip: gebruik de search
Verwijderd
I'm with stupid. Ouwe TV met geen S-Video support, probeer composite over S-Video, of transformeer de hele zooi in composite. Ik weet het, schijtkwaliteit, maar deal with it. Of koop een D-Sub --> RGB/SCART converter.
Kan dat niet aan je PAL of NTSC instellingen liggen? PAL-B of PAL-G moet je hebben...
Vertel jij mij eens waar die voor een normale prijs te koop zijnVerwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 00:20:
I'm with stupid. Ouwe TV met geen S-Video support, probeer composite over S-Video, of transformeer de hele zooi in composite. Ik weet het, schijtkwaliteit, maar deal with it. Of koop een D-Sub --> RGB/SCART converter .
Kan ze namelijk nergens vinden
Verwijderd
Ik bedoel maar 
Ze zijn d'r wel, nog wel enigszins leverbaar ook, maar niet betaalbaar.
Ze zijn d'r wel, nog wel enigszins leverbaar ook, maar niet betaalbaar.
[ Voor 69% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2004 00:29 ]
Zeer belangrijke informatie: Inventaris
Verwijderd
De scart ingang van sommige moderne tv's hebben de s-video niet volledig aangesloten, daaraantegen zal als die tv een s-video ingang heeft toch supervideo weer kan worden gegeven.
Heb dat namelijk bij mijn tv, werkt goed met supervideo op de s-video ingang, maar via zo'n scart blokje op de achterkant en dan via het scart blokje de s-video ingang op het scart blokje gebruiken, en het scart blokje dan op video in zetten naar de scart ingang van de tv werkt dus niet...
Voor die mensen die die zwarte randen weg willen hebben, de resolutie voor overscan op je NVIDIA is 725x576 geloof ik. Tenminste ik doe altijd die resolutie zodat ik geen zwarte randen heb voor de gewone desktop, verder maak ik de tv dan primair om overlay problemen te voorkomen... en problemen met macrovision.... jaah nvidia stuurt soms macrovision signalen mee bij bepaalde dvd's...
Heb dat namelijk bij mijn tv, werkt goed met supervideo op de s-video ingang, maar via zo'n scart blokje op de achterkant en dan via het scart blokje de s-video ingang op het scart blokje gebruiken, en het scart blokje dan op video in zetten naar de scart ingang van de tv werkt dus niet...
Voor die mensen die die zwarte randen weg willen hebben, de resolutie voor overscan op je NVIDIA is 725x576 geloof ik. Tenminste ik doe altijd die resolutie zodat ik geen zwarte randen heb voor de gewone desktop, verder maak ik de tv dan primair om overlay problemen te voorkomen... en problemen met macrovision.... jaah nvidia stuurt soms macrovision signalen mee bij bepaalde dvd's...
Ik heb een Sony tv van een jaar oud ongeveer, en de scart loopt helemaal in kabels het is niet zon blokje, maar hij geeft gewoon geen kleur. Ik doe het bureablad uitbreiden bij instellingen. En geen kleur
Is nie leuk nu kank geen films van mn comp op de tv kijke
Je hebt zo iets nodig.

Dit zet je tussen je scart-blok en je s-video kabel.

Verwijderd
Bijna goed, hij moet diegene hebben die bij zijn kaart geleverd zat anders gaat het alsnog niet werken (dat is het leuke van videostandaarden, als kaartenbakkers daarvan gaan afwijkenCyzor schreef op 29 augustus 2004 @ 14:25:
Je hebt zo iets nodig.
[afbeelding]
Vreemd, mijn oude laptop (S-video uit) kon ik altijd op deze manier goed aan oudere TV’s (lees: TV’s zonder S-video ondersteuning) aansluiten.
volgens mij lees je hieroverheenAzzKickah schreef op 29 augustus 2004 @ 00:22:
Kan dat niet aan je PAL of NTSC instellingen liggen? PAL-B of PAL-G moet je hebben...
Ik had vroeger ook geen kleur met een s-video kabel, maar toen heb ik het geprobeert met een composite kabel, en nu heb ik wel kleur 
TV is redelijk nieuw btw, heb nooit geweten waar het aan lag.
TV is redelijk nieuw btw, heb nooit geweten waar het aan lag.
Hij kan wel veranderen van verzadiging en brightness enzovoor maar het scart gedeelte is geen blok loopt gewoon van mn comp een geluidskabeltje en een s-videokabel lopen als kabel over in een scart.
Verwijderd
Dan kan je TV geen Svideo aan over Scart. Gebruik een andere Scart-input of de speciale Svideo aansluiting aan de zij/voorkant van de TV of gebruik een andere TV of gebruik een composiet kabel.
onze Sony Breedbeeld wil alleen goed beeld geven op NTSC 
op PAL ist enorm onrustig en zwart wit
op NTSC ist kleur en super stabiel
op PAL ist enorm onrustig en zwart wit
op NTSC ist kleur en super stabiel
404 Signature not found
Pagina: 1