(wist niet waar anders te zetten) Verdere daling RAMprijs?

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-04 09:54
Wel ik wist ECHT niet waar anders te zetten, ik zou men ram willen upgraden en alhoewel men vakantiewerk erg lucratief was moet ik ook nog dingen kopen voor school dus erg kwistig met men geld moet ik al zeker niet zijn.

Nu zou ik gewoon een APACER ramlat van 512MB en PC 3200 (400MHZ) nodig hebben, niets fancy, geen corsair ofzo omdat ik al zulk een lat heb steken(van de eerst genoemde) en die goed genoeg haar werk doet.

Nu is bij men plaatslijke PC boer hier de RAM in 2 weken gedaalt(die lat) van 97 euro naar 85 euro.
Ik weet nu wel dat in september enzo RAM meetstal wel laag/lager staat dan normaal maar zou het ram nog meer gaan dalen of niet?

Alles uitgespaard is natuurlijk meegenomen en ik denk niet dat er nogeens 10 euro zal afgaan ofzo van de prijs maarja, zoals gezegd alle beetjes helpen en die kan ik dan weer besteden aan andere dinge, minstens even belangrijk.

thx bij voorbaat

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

Verwijderd

Ik betaalde 85 euro voor 512 mB dat was in maart geloof ik, maar plotseling werd het geheugen opeens zomaar duurder, jij constateerd nu dat er weer een dip in de prijs zit/(gaat komen)...

Geen idee, maar voor 10 euro minder zou ik geen maand langer wachten met het risico op hogere prijs.

• The Source
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 18:50
in het kort:

DDR:
Spot Price: Down
Availability: Excellent

DDRII:
Spot Price: Stable
Availability: Fair

PC133 SYNC:
Spot Price: Stable

PC100 SYNC:
Spot Price: Down

Kortom prijzen DDR zullen blijven zakken

• Entity_Razer
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 07-04 09:54
Begrepen :D

morge of overmorge bestellen (on line shop, winkel is trouwens maandag toch dicht dus ten vroegste heb ik het op woensdag of HEEELLLL misschien op dinsdag als ze het in stock zouden hebben)

Mijn moeder (ik ben 17 btw :p ) is nu al aan't zagen dat ik teveel geld in men PC stop terwijl ik enkel een 200GB hardeschijf heb bijgekocht (omdat men 80GB Maxtor kapot was en ik een backup schijf nodig had voor ik ze RMA'de)

Dus dat is ook al iets om aan te denken, maarja met deze upgrade is de kous af voor deze PC en upgrade ik hier niets meer aan, dan kan hij nog een jaar en half ofzo meedraaien voor ik een nieuwe koop (hopelijk tegen dan de financien om een dual systeem te kopen, PLEASE?PLEASE?PLEASE? _/-\o_ )

Je "merkt" het eigenlijk wel dat ze op momenten met een "teveel" aan chips zitten hoor :/ .

Ik denk dat in de zomer ze minder produceren om een of andere reden en nu in september/eind augustus de fabrieken terug op volle capaciteit zullen draaien.

Maar ja zult mij zeker niet zien klagen ze

The Idea is not to arrive at the grave, safely in a well preserved body, but to slide in sideways at 400 miles an hour screaming of pure joy

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:25

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

Dit blijft natuurlijk koffiedik kijken. Misschien heeft die sterke taifun die afgelopen week in ZO-Azie huisgehouden heeft wat chipfabrieken omvergeblazen. Misschien niet...

In ieder geval heb ik geen glazen bol ter beschikking, onze medetweakers evenmin :+

Het enige wat je kunt doen is nooit meer RAM kopen dan je nu nodig hebt, dan speel je veilig.

Oslik blyat! Oslik!

• Robin
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Bekijk de grafiek onderaan http://www.tweakers.net/pricewatch/53974, die geeft genoeg informatie over het prijsverloop. Ik zal het even toelichten:

Afbeeldingslocatie: http://www.tweakers.net/ext/i/?ProduktID=53974

De grafiek geeft het prijsverloop weer van het product in de tijd dat het product vermeld staat in de PriceWatch. De blauwe lijn begint bij de 0 aan de rechter y-as en geeft op die manier het prijsverloop aan. De rode lijn geeft de minimumprijs aan van het prodcut, terwijl de grijze lijn het gemiddelde weergeeft. De grijze balkjes op de achtergrond zijn de views, relatief ten opzichte van het maximum.

Zoals je kan zien is de prijs op dit moment aan het dalen, maar of dit echt goed door zal zetten zal je pas kunnen zien als je de grafieken vergelijkt van de overige RAM-prijzen. Dan heb je een zeer globale schatting van de prijsverloop.

• moto-moi
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 09-06-2011

moto-moi

Ja, ik haat jou ook :w

En nu echt dicht (sorry dion_b :* )

God, root, what is difference? | Talga Vassternich | IBM zuigt

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.