[PHP] nieuws systeem

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

• JohnIOL
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
<deze topic mag verwijderd worden, probleem is opgelost>

[ Voor 93% gewijzigd door JohnIOL op 28-08-2004 23:39 ]

• jiroenu
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 22-12-2025

jiroenu

Jiroenu

Leer php en maak het zelf :P

Website

Verwijderd

Zelf een script maken of aanpassen is zeker teveel gevraagd?

Goed, het is je eerste post hier op het forum, maar dan kan maar beter meteen verteld worden wat wel de bedoeling is en wat niet.

Het is niet de bedoeling dat je aan een antwoord komt zonder dat je er zelf iets van opsteekt. Op die manier zou jouw kennisniveau namelijk niet stijgen, en zul je de volgende keer weer een topic als deze openen.
Het zal nu wel duidelijk zijn dat jijzelf je probleem moet zien op te lossen. En dat doe je door te leren om zelf wat eenvoudige scriptjes te maken tot je de basis van PHP begrijpt. Dit betekent dat je vreselijk veel moet proberen. En daar is de doelgroep: de tweaker niet vies van.

Ik zie net dat het 'probleem' al is opgelost. Ik vind dat je aan het forum bent verschuldigd om ook even te vertellen hoe je het hebt opgelost. Wellicht is er toch nog hoop, namelijk ;)

• JohnIOL
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
ik zocht eigenlijk naar een script met specifieke eisen voor een nieuwssysteem dat ik (nog) nergens op het internet kon vinden. Ik las tegelijk met het posten de FAQ en zag dat dat hier niet toegestaan is ( op zich terecht :D). Dus dat was al een reden om de topic te verwijderen ;). Heb toen maar besloten om te gaan graven in de php codes van mijn nuke systeem en ik hoop dat het daarmee gaat lukken. :P

*sorry for disturbing you all :D*

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Hmmm...

Een topic zonder topicstart heeft weinig nut :)

* smeedt een slotje *

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.