Verwijderd
Beetje zonde, ik denk dat het goedkoper is op een 900 te kopen en die over te klokken naar 1000 ghz op een Abit KT7. Ik vind jetway nou niet echt een goed merk (maken die wel socket a borden). Ik zou er wel op letten dat je de multiplier en het voltage kunt veranderen.
baseer je mening even ergens op???Ik vind jetway nou niet echt een goed merk
maar goed, voor een 1 gig amd thunderbird zou ik ook geen jetway doen. hun socket a bord heet de 663as(pro). voor een duron is ie erg geschikt en ook zeer stabiel enzo, maar dat bord in combinatie met een thunderbird is niet zo'n goede combi naar mijn ervaring. crash en nog eens crash. het kan zijn dat ze er nu weer bovenop zijn (er is een slechte serie geweest, die het wel deed met duron en niet met thunderbird) maar ik zou het risico niet nemen. ga voor de msi k7tpro-2(a)
Verwijderd
Voor een Duron of Athlon zou ik voor de bekende hier veel besproken mammaplakjes van Asus (A7V, heb ik, zeer stabiel), of die Abit. Jetway heb ik in het verleden slechte ervaringen mee gehad. Had zo'n Super Socket 7 mobo, vreselijk instabiel en traag. Scores en stabiliteit werden aanmerkelijk beter na omwisselen van het bordje door Asus P5a (geloof ik dat het was. Is inmiddels ook al de deur uit wegens upgradeje).
Verwijderd
Ja, ok zal ik even doen, vergeet ik wel eensOp donderdag 28 december 2000 13:44 schreef smvs het volgende:
[..]
baseer je mening even ergens op???
Het is gewoon goedkope troep, misschien leuk als je niet gaat overklokken. Het is niet voor niets zo goedkoop. Ik heb nare ervaringen met goedkope mobo's : instabiel en je kunt weinig instellen.
idd geen jetway kopen is een goedkoop
merk
beter goedkopere proc en duurder mobo.
beter goedkopere proc en duurder mobo.
I’m not like the OTTERS
Pagina: 1