Toon posts:

Audio cd met copyright branden

Pagina: 1
Acties:
  • 61 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik weet niet of het mag of niet hier, maar ik heb een Boris cd maar ik wil voor mijn zus haar verjaardag een Boris cD branden.

maar er zit een copyright op, is er iets tegen te doen?? Met nero blijft er staan dat hij de cd leest maar verder niks

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Dit is niet legaal, lees hierover Registratievoorwaarden en faq en Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) nog evern goed door. Deze hadden jouw vraag makkelijk beantwoord. Omtrent het kopieëren, en het feit dat wij op GoT niet meewerken aan het omzeilen van beveiliging.

Als je de cd aan je zus wil geven koop je toch gewoon een tweede exemplaar :? Krijgt de artiest ook waar hij recht op heeft :)

edit:
:w Han :*

[ Voor 11% gewijzigd door sanfranjake op 28-08-2004 23:31 ]

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

Omzeilen van een beveiliging is niet toegestaan op GoT ;)

Maar voor eigen backup doeleinden zou ik clone-cd eens proberen :)

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 26-08 16:28

lordsnow

I know nothing

Is het niet toepasselijker/leuker als je voor haar verjaardag een Boris CD koopt?

• Ruzor
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online

Ruzor

Off with his head man

lordsnow schreef op 28 augustus 2004 @ 23:29:
Is het niet toepasselijker/leuker als je voor haar verjaardag een Boris CD koopt?
In ieder geval leuker voor Boris :)

[This is what you get when you mess with us]

Verwijderd

Topicstarter
wil hem kopieren heb hem ff vna iemand geleend

• leon1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 14:08
Hallo iceiscold,

Ik zie dat je redelijk nieuw bent op got, welkom :). Helaas voldoet dit topic niet echt aan de eisen zoals hier omschreven: Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette), en is dit nogal een gevoellig onderwerp. Ik ga dit topic dan ook sluiten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.