Toon posts:

verbindingsfout USB-modem

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleem met mijn USB-modem. Nadat ik mijn computer had geformateerd en alles weer had geinstalleerd werkt mijn modem niet meer goed. Ik heb een Ericsson HM121D modem, in combinatie met een wanadoo adsl abonnement (isdn). Als ik verbinding heb, wat geen probleem is om te krijgen, vlieg ik er naar ongeveer 15 minuten weer uit, en krijg ik geen verbinding weer tenzij ik mijn computer opnieuw opstart. Ik word er nu een beetje irritant van. Ik hoop dat iemand dit probleem herkent en mij kan helpen.

Mvg.

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:27

Zerora

Ik Henk 'm!

Modem geinstalleerd volgens het bijgeleverde boekje?
Dan zou iet moeten werken.
Anders zou je eens moeten scannen op virussen, spyware, adware en al die troep.
(lijkt mij overigens niet het geval, maar je kunt het proberen)

Andere oplossing:

Alle bestaande verbindingen verwijderen.
Vervolgens de modem opnieuw installeren volgens boekje.

Anders bied de helpdesk van je provider ook nog een oplossing.

[ Voor 44% gewijzigd door Zerora op 28-08-2004 21:33 ]

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."

Verwijderd

ik herken het probleem wel

ik heb een alcatel speedtouch usb modem en eerst vloog mijn verbinding er ook uit.
na heel veel heen en weer gebel tussen kpn en tiscali bleek het me via usb chipset zou zijn die neit goed compatible was,
of een te lange kabel naar me kamer toe.
nu ben ik van kamer verhuist en zit dichterbij en heb eht probleem niet meer
ook kwamen er nieuwere drivers uit
mischien is dit ook het geval met jou modem

• Zerora
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13:27

Zerora

Ik Henk 'm!

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 21:32:mischien is dit ook het geval met jou modem
lijkt mij niet.
de TS heeft zijn pc opnieuw geinstalleerd. Ik mag aannemen dat het daarvoor wel goed werkte.

Nieuwe driver is het proberen waard natuurlijk.

Trans-life! :::: "All things change, whether from inside out or the outside in. That is what magic is. And we are magic too."