Op m'n on board sound van MSI KT4 mobo heb ik een optische en coaxiale digitale uitgang. Muziek files zijn mp3 bestanden van goede kwaliteit.
De coaxiale gebruik ik om naar m'n Sony homedeck MDS-JE520 te gaan.
Ik heb al volgende software geprobeerd:
- winamp + speciale plugin om naar keuze ruimte tussen tracks te laten
--> zelfs met 5 sec. pauze blijft MD recorder opnemen zonder track te splitten
- Audio Rack, een bij mobo bijgeleverde software:
--> werkt eingelijk perfect, tijd voor splitten op 5 seconden werkt ook voor smart space functie MD deck. Enig klein detail: om één of andere reden vertoond het programma haperingen tijdens spelen van muziek. Om deze reden is het programma waardeloos.
Hier werkt de music sync functie ook (= beginnen opnemen bij begin wanneer muziek te horen is). Bij Winamp gaat het ook, bij mp3 2 minidisc neemt hij al onmiddelijk op.
- mp3 2 minidisc: speciaal programma voor mp3 naar md te kopieren. Variabele pauzefunctie tussen 2 tracks op 5 sec.
--> zelfde resultaat als winamp
Ik zit nu wel even met m'n handen in het haar.
Waarom werken 5sec pauze bij het ene programma wel en andere niet om MD deck aldus tracks te laten splitsen?
De coaxiale gebruik ik om naar m'n Sony homedeck MDS-JE520 te gaan.
Ik heb al volgende software geprobeerd:
- winamp + speciale plugin om naar keuze ruimte tussen tracks te laten
--> zelfs met 5 sec. pauze blijft MD recorder opnemen zonder track te splitten
- Audio Rack, een bij mobo bijgeleverde software:
--> werkt eingelijk perfect, tijd voor splitten op 5 seconden werkt ook voor smart space functie MD deck. Enig klein detail: om één of andere reden vertoond het programma haperingen tijdens spelen van muziek. Om deze reden is het programma waardeloos.
Hier werkt de music sync functie ook (= beginnen opnemen bij begin wanneer muziek te horen is). Bij Winamp gaat het ook, bij mp3 2 minidisc neemt hij al onmiddelijk op.
- mp3 2 minidisc: speciaal programma voor mp3 naar md te kopieren. Variabele pauzefunctie tussen 2 tracks op 5 sec.
--> zelfde resultaat als winamp
Ik zit nu wel even met m'n handen in het haar.