[XP] Hoe CD-key veranderen?*

Pagina: 1
Acties:
  • 84 views sinds 30-01-2008

• schuimpie
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 01-02 19:34
hallo, bij de aanschaf van mijn pc zat windows xp professional bijgeleverd, alleen niet op cd. Ik moest hem branden vanaf de hardeschijf. alles mooi gebrand geen problemen of zo iets, maar bij de installatie kreeg ik een hoop fouten. verder is het wel geinstalleerd, maar als ik nu service pack 1 wil installeren, nodig voor 2 :) geeft hij aan dat mijn cdkey incorrect is. Wat moet ik hieraan doen, want ik wil graag de beveiligingsupdate weleens zien in svp 2. Is er niet een of ander tooltje om je key te veranderen?

groeten J. van Pelt

• AlterEgo
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
sp1 is niet nodig voor sp2: servicepacks zijn cumulatief.
En ja er is een tooltje om serials te veranderen. Het is zelfs legaal en is te vinden op dit forum.

[ Voor 18% gewijzigd door AlterEgo op 28-08-2004 21:09 ]

Verwijderd

die zijn er ja
http://www.google.nl/sear...indows+xp+key+changer&lr=
staat zat tussen geloof ik :)

• OnTracK
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22:15
Het beste kan je met microsoft bellen en vragen of ze je een nieuwe key willen geven. Hier heb je gewoon recht op omdat je een OEM-versie van je Windows hebt.

Verder heb je SP1 niet nodig voor SP2. Dus probeer die eerst maar eens te installeren

nou ja, key veranderen (zelf key bijvoegen natuurlijk):
[list=1]
• Run regedit and go to: HKey_Local_Machine\Software\Microsoft\WindowsNT\Current Version\WPAEvents, on the right double click on "oobetimer" and change at least one digit of this value to deactivate windows.
• Choose run from start menu and type in this command: %systemroot%\system32\oobe\msoobe.exe /a to get the activation screen and go to the second option which is activate by phone .
• In the new screen choose the option to change product key, and type in the new product key (Corporate one only). Press update
• Close that window, reboot your system and enter the command in step 2 for the second time to verify your activation , you should see "windows is already activated".
edit:
spuit 11...

[ Voor 71% gewijzigd door OnTracK op 28-08-2004 21:12 ]

Not everybody wins, and certainly not everybody wins all the time.
But once you get into your boat, push off and tie into your shoes.
Then you have indeed won far more than those who have never tried.

Verwijderd

Wat jij wil is helaas illegaal. Bij je pc is als het goed is een legale versie van windows geleverd, en die key moet gewoon werken. Kijk is op je pc voor een Microsft authentication (spelling?) label, daar zou je key op moeten staan, en die zou gewoon moeten werken. En als je geen key hebt, dan moet je die snel halen.

offtopic:
Voor SP2 heb je geen SP1 nodig hoor :)

• Postman
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 01-05 13:23
Een XP install CD branden vanaf de HD bij een nieuwe PC? Een nieuwe PC bij een particulier zeker jah...
Je hebt zeker de corporate editie die iedereen heeft, met bijbehorende serial. Dan geeft SP1 idd aan dat je key illegaal is, wat ook klopt.

Mocht het toch een OEM versie zijn, dan moet je ergens een sticker op je pc of bij een MS boekje hebben waarop de XP serial staat die ook echt bij jouw PC hoort. Zo niet, probeer MS te bellen, maar ik geef je weinig kans als je geen CD of certificaat hebt...

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

schuimpie,

Ik mis in je topic een aantal zaken die we wel belangrijk vinden:
  • Je topic titel omschrijft niet goed je probleem of vraag - dat is wel belangrijk :)
  • Je topicstart is een beetje wazig, en je vertelt alles in een beetje te algemene termen. Vertel altijd in een topic de exacte foutmelding(en) die je krijgt en dergelijke.
  • Ik kan niet vinden wat je zelf al geprobeerd hebt om dit probleem op te lossen :)
Verder - het veranderen van je CD key is niet nodig, je CD key is immers legaal en zit met een stickertje op je PC ? :)

Ik ga dit topic in ieder geval sluiten - je bent er al vaker opgewezen wat we van je verwachten, mocht je er niet uit komen (en je vraag valt wel in wat we op GoT toestaan), open dan gerust een nieuw topic :)

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
titeledit:

XP key ==> [XP] Hoe CD-key veranderen?*

• G33rt
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 22-06-2022
oh Let op je taalgebruik! Check je mail, hij is al dicht 8)7

[ Voor 58% gewijzigd door elevator op 28-08-2004 21:27 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.