PC valt uit!

Pagina: 1
Acties:
  • 34 views sinds 30-01-2008

• Hamotje
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 23-01 06:04
Beste Mensen

Ik heb een probleem.
Ik heb sinds vandaag nieuwe onderdelen voor mn pc (eigenlijk alles wat belangrijk is)
Nu heb ik een asus A7N8X-E Deluxe moederbord ,AMD 2600+ proccecor, 2 reepjes van 256mb geheugen en een maxtor harde schijf van 80 GB, maar nu alles is aangesloten valt de pc plotseling uit na ongeveer 2 min en even later kan ik hem dan opnieuw aanzeten weet iemand waar dit aan ligt?

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
Uit de minimale informatie die je geeft kan ik alleen opmaken dat er iets fout is met je koeling of je geheugen.

Doe wat aan je startpost. Dit is NIET duidelijk.

• HiDNN
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 13:34
Wat zijn de Temps?
misschien zit de Cpu koeler er niet goed op :?

edit: Te laat :(

[ Voor 14% gewijzigd door HiDNN op 28-08-2004 20:33 ]

• 0fbe
  • Registratie: Januari 2004
  • Nu online
Wat voor voeding heb je? Misschien dat het daar aan ligt,
Geef eens wat meer info over je systeem, je voeding, je temperaturen (te zien in de bios) wanneer de pc precies uit valt.

[ Voor 53% gewijzigd door 0fbe op 28-08-2004 20:36 ]

• Hamotje
De geheugen heb ik er goed opzitten netzoals de cooler alleen de voeding kan het daar aan liggen dat hij naar 2 min afvalt?

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Hamotje schreef op 28 augustus 2004 @ 20:36:
De geheugen heb ik er goed opzitten netzoals de cooler alleen de voeding kan het daar aan liggen dat hij naar 2 min afvalt?
Als je zegt wat voor voeding het is kunnen we er misschien wat mee ;)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• Hamotje
Ik kreeg trouwens bij mijn cooler een klein tubetje met grijze spul wat moet ik daar mee doen MOET ik dat gebruiken of alleen als ik dat wil?

Verwijderd

Hamotje schreef op 28 augustus 2004 @ 20:47:
Ik kreeg trouwens bij mijn cooler een klein tubetje met grijze spul wat moet ik daar mee doen MOET ik dat gebruiken of alleen als ik dat wil?
Het is wel verstanding om het te gebruiken, maar dat je pc er van gaat hangen als je het niet gebruikt lijkt me overdreven.

Het is btw om tussen je proc. en je koellichaam te doen. (een klein beetje) Om het contact daartussen wat beter te maken.

• krvabo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 19:52

krvabo

MATERIALISE!

Als je zegt dat je je koeler er goed op hebt zitten. Je pc valt na 2 minuten uit. Je hebt nog een volle tube koelpasta over. Valt er dan niet een kwartje :P?

Probeer het eens als de koelpasta er tussen zit.

Pong is probably the best designed shooter in the world.
It's the only one that is made so that if you camp, you die.

• Hamotje
Waar op moet ik dat dan smeren op de cooler?
Of gewoon recht op de proccesor

[ Voor 28% gewijzigd door Hamotje op 28-08-2004 20:54 ]

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Nee, dat weten we niet.

Om d'r achter te komen wat de boosdoener is, kan je een troubleshooter gebruiken. Deze kan je vinden in de PMG FAQ (FAQ van Processors, mobo's & geheugen). Hierin staan vele punten die je op je gemak door kan nemen.

Je bent al eerder op de FAQ gewezen, dus dat ga ik nog een keer doen. Toch wil ik je dringend doch vriendelijk verzoeken om toch eens zelf op onderzoek uit te gaan. Met zo'n topicstart als deze kunnen wij eigenlijk vrij weinig, aangezien je erg weinig informatie geeft. Wil je graag meer informatie over de richtlijnen van een topic, kan je eens kijken in Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette).
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.