Toon posts:

[XP]Kan folders niet meer verwijderen in SP2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag heb ik van MS de update (SP2) dan binnengekregen. Installeren ging zonder problemen of waarschuwingen. Files kan ik nu wel zo de prullebak in gooien. Maar bij een folder krijg ik een DrWatson Debugger scherm, alles schijnt te hangen maar kan weer aan de praat worden gebracht met ctrl-alt-del "taak beeindigen"

Iemand hier ook last van? Of een setting die ik nu moet aanpassen? (I.V.M Beveiliging van folders?)

Alvast bedankt :)

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Welke taak beindig je precies? Die van DrWatson? Kun je niets vinden in de DrWatson logfiles; of je system logs? Applicaties horen uiteraard niet te blijven hangen zonder melding :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Nee meer mensen hebben er al problemen mee. Bij de meeste was het opgelost als de codecs verwijdert waren (en eventueel weer installed) maar dat hielp bij mij dus niet.

Dit forum gaat er alweer iets dieper op in, maar tot dusver helpt het niet voor mij!

http://www.msfn.org/board...890&showtopic=23875&st=10

Verwijderd

Topicstarter
Spider.007 schreef op 28 augustus 2004 @ 20:24:
Welke taak beindig je precies? Die van DrWatson? Kun je niets vinden in de DrWatson logfiles; of je system logs? Applicaties horen uiteraard niet te blijven hangen zonder melding :)
Ik beeindig een Non-Responding Folder.

• elevator
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

elevator

Officieel moto fan :)

Als je zelf de laatste poster bent - bewerk dan even je laatste bericht ipv een nieuwe reactie te posten :)

Verder - heb je toevallig iets geinstalleerd staan als een Norton Protected Recyclebin? :) Heb je dit op alle partities? :)