Bestaan laptops met een DVI uitgang eigenlijk wel ?

Pagina: 1
Acties:

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Binnekort wil een tft scherm aanschaffen, een samsung 193p, met DVI.

Later dit jaar, of begin volgend jaar, wil ik een laptop aanschaffen en mijn gewone computer dus wegdoen. Maar mijn desktopomgeving houden zeg maar, laptop daarop aansluiten. Mijn monitor, boxen, keyboard en muis dus houden. Omdat ik dat fijner vind werken voor thuis, lekker groot scherm e.d. , overzicht voor in photoshop. Maar ik wil ook mobiel zijn, voor school.

Maar goed, dan heb ik een mooi groot 19" tft scherm voor een boel geld, met dvi, dan wil je dat natuurlijk wel gebruiken! :)

Dus ik op zoek naar laptops met DVI output, maar zijn die er wel ? :?
Ik bedoel, zo duur kan het toch niet zijn om een dvi connectortje op een laptop te plaatsen tijdens het productieproces :? D'r hoeft ook geen signaal geconverteerd te worden ofzo, als bij d-sub, het blijft gewoon lekker digitaal ... toch :?

Naja, dit vind ik dan weer een van die vreemde dingen :X

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

De PowerBooks van Apple hebben allemaal een DVI poort. De 12-inch versie heeft weliswaar een mini DVI poort, maar er zit een kabeltje bij voor mini DVI -> DVI.

[ Voor 52% gewijzigd door Daedalus op 28-08-2004 19:58 . Reden: spelvouten ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025
De Acer Travelmate 800x Serie heeft DVI output ;)

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bedankt jongens!, ze bestaan dus wel ;) :)

Naja, ik wacht er toch nog een half jaar mee, misschien is het tegen die tijd wel aardig standaard geworden om een laptop met DVI uit te rusten :)

Verwijderd

Mijn Acer 8002 LCi heeft zoveel uitgangen voor video :P

Dus de normale D-Sub ( CRT's ), DVI ( TFT's ) en TV Out ( TV ) :D

Best handig ;)

Verwijderd

is niet zo bijzonder d8 ik mijn promedion d870p heeft ze ook.

Verwijderd

De dell inspiron 9100 heeft er dus ook een.

Verwijderd

Ik zou bij dit soort plannen wel even die voorgestelde heffing op DVI-schermen in de gaten houden, 14 % op €600,-- is nog altijd €84,-- wat er voor een gemiddelde 19" TFT bovenop zou komen. Overigens kun je die schermen ook gewoon op de analoge uitgang van een videokaart of laptop gebruiken, de 15 pins VGA-interface is gewoon nog steeds aanwezig. Maar DVI is natuurlijk wel mooier.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 30 augustus 2004 @ 09:03:
is niet zo bijzonder d8 ik mijn promedion d870p heeft ze ook.
Gaat het erover dan of het bijzonder is ?
Pagina: 1