Toon posts:

[winXP] Hoe user folder met andere WinXp instal. benaderen?

Pagina: 1
Acties:
  • 110 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
hoi allemaal,

heb wat hulp nodig met het volgende:

Heb een winXP installatie op HD #1 (NTFS partitie). Deze installatie heeft nu een kernelfout (dus winXP kan niet opstarten) ;( .

Ik heb nu XP geinstalleerd op een andere HD (HD #2);
Nu wil ik de user folder ( C:\Documents and Settings\userX ) van HD #1 benaderen om al mijn documenten etc. te kopieren naar HD #2.
Echter geeft winxp een melding dat ik geen 'permission' heb als ik op de C:\Documents and Settings\userX folder klik. |:(

Heeft iemand enig idee hoe ik die bestanden uit de user-folder van HD #1 kan halen;

ps. volgens mij zou dit probleem er niet zijn als de installatie op HD #1 een fat32 partitie zijn zijn.

alvast many thanx

greetz!!!!!!!!!!!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 20:35
Als ADMINISTRATOR inloggen, eventueel vanuit veilige modus

en dan bij eigenschappen jezelf als beheerder toevoegen in die map.

• tato
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 05-05 12:21
Zet in je map-opties de optie Eenvoudig delen van bestanden (aanbevolen) uit.

Als je dat hebt gedaan moet je gewoon even naar de desbetreffende map browsen en de properties opvragen, dan naar security en dan even configureren dat jij de nieuwe gebruiker bent.

Hoeft niet persee als ADMINISTRATOR, het is al goed als je Admin-rechten hebt. O-)

[ Voor 16% gewijzigd door tato op 28-08-2004 19:00 ]

• Kleintje81
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 24-04 20:19

Kleintje81

Blaat

Had dit net ook weer moeten doen, toen ik een HD van oudere installatie weer aansloot. Zie voor meer info op: http://support.microsoft....spx?scid=kb;en-us;q308421

BF2 stats Systemen

• sanfranjake
  • Registratie: April 2003
  • Niet online

sanfranjake

Computers can do that?

(overleden)
Ik krijg de melding 'access denied' bij het openen van een map? uit de Windows Operating Systems - FAQ :)

Als je Home Edition hebt zal je dit via F8 tijdens het opstarten in veilige modus moeten doen :)

Mijn spoorwegfotografie
Somda - Voor en door treinenspotters

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

Yup, dit staat in de Afbeeldingslocatie: http://gathering.tweakers.net/global/templates/got/images/icons/Sticky_off.gif WOS FAQ. Daarom kan dit topic wel dicht, het is al vaak zat besproken, zie ook op GoT zoeken op 'permission denied' ;)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.