Toon posts:

cd naam?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb een heleboel cd's (ben DJ) en die wil ik allemaal op mijn laptop zetten, voor een groot feest. Maar als ik ze naar de computer ze dan krijg ik niet de goede naam dus kost me erg veel tijd, heb 3 cd koffers helemaal vol :-(

Met windows media player doet hij het automatisch via internet. Maar die werkt niet.

Weet iemand een programma of en ander idee?

thnx

Scoop

• Helmet
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 08:51
Winamp 5.03 PRO

Icons are overrated

• Bezulba
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-08 13:10

Bezulba

Formerly known as Eendje

elk fatsoenlijk cd-rip programma heeft een optie waarmee je via internet je nummer en album gegevens kan opvragen en verwerken in de ID3 van een mp3tje...

blup

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Scooper643, zoek eens naar mediaplayers / rippers die het freedb of cddb protocol ondersteunen. Verder hebben we erg weinig aan de melding dat WMP 'niet werkt'. Misschien dat we je verder kunnen helpen als je tenminste verteld wat er niet werkt; en wat je zelf al geprobeerd hebt? :)

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Pendaco
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 12:09

Pendaco

Vogon Poetry FTW!

gebruik musicmatch, ik weet trouwens niet of je met de gratis versie op hoge kwaliteit kunt rippen.

Je moet wel zorgen dat je originele cd's gebruikt, of gekopieerde van bestaande albums. Zelf gecompileerde albums gaat niet werken.
Voordat je begint met rippen zoekt ie automatisch de nrs op bij cddb database.

edit:
misschien wil hij wmp niet gebruiken vanwege de bestanden die het produceert, wat ik heel goed kan begrijpen, wma zuigt :r

[ Voor 21% gewijzigd door Pendaco op 28-08-2004 20:28 ]

• Fish
  • Registratie: Juli 2002
  • Niet online

Fish

How much is the fish

Iperf

Verwijderd

Nog een andere RIPper voor je collectie: FreeRIP

• powerflux
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:23

powerflux

Edit zich kapot@375fsb

die gebruik ik ook als sinds ik cd's rip. heerlijk snel, perfect in te stellen en nooit problemen. gaat erg goed met de cddb database om.

if computergames really affect us, we would be running around in dark rooms and eating magic pills.

• sjolmers
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 04-02 09:18

sjolmers

het leven is té kort, geniet!

inderdaad CDEX is de beste en snelste!

adr opleidingen en meer adr opleidingen

Pagina: 1