Beste r00tx;
Waar baseer ik me op? Op het feit dat die boven genoemde dingen, een enorme performance boost geven tegenover de huidige situatie. Het is natuurlijk een feit, dat je altijd wel kan blijven wachten enzo, maar als ik weet (via hardware nieuws sites en dergelijke, lees je geen anandtech of extremetech of tomshardware ofzo?) dat er heel binnenkort (volgende maand of de maand daarachter) een grote vernieuwing gaat komen op pc gebied (Athlon64 op 90nm, betaalbare Socket939 cpu's, geforce 6600GT, PCI Express, ...) dan ben ik toch wel zo slim om eventjes te wachten met de aankoop.
Dual Core cpu's daarentegen, dat gaat nog meer dan een jaar duren ofzo, dan is het zinloos om erop te wachten. Maar als je NU 220 € geeft aan een radeon 9800, en dan kijk je volgende maand toevallig op het net en je ziet daar een review van een 6600GT die enorm veel sneller is (8000+ in 3dmark2003), en maar evenveel kost, daar zou ik persoonlijk wel niet blij van worden. Maar ja, je KAN het slim spelen, maar niemand verplicht je er toe hé, je mag zelf kiezen hou je je geld besteed.

<= Have I made my point?
Volgens mij heeft de TS niet erg veel aan jouw reply's, Ik zit met precies hetzelfde probleem, (ik heb ook een gf 5200) en ik denk niet dat het in TS zijn budget ligt om een AMD 64 & Mobo & geheugen e.d. aan te schaffen.
Ik ga in iedergeval gewoon een 9800 pro kopen, van sapphire. Ik heb al waterkoeling dus ik denk dat ik wel aardige resultaten kan krijgen.
Iemand overigens ervaringen met VGA kaarten& waterkoeling? (verschil met luchtkoeling en oc results?)
[
Voor 55% gewijzigd door
Verwijderd op 29-08-2004 17:32
]