Toon posts:

SUSE 9.1 Pro pakket inhoud

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Misschien een makkelijke vraag voor diegene die al in het bezit is van een SUSE 9.1 Pro pakket. Ben van plan deze aan te schaffen maar zie in vergelijking met de officiele SUSE site afwijkingen over de pakket inhoud. Bij SUSE zegt men 2 DVD's en 5 CD's, en als ik bij diverse Nederlandse sites kijk bestaat het uit 1 DVD en 7 CD's.
Zit er verschil in de paketten en of heeft men dit verkeerd op de site gezet?

• lordgandalf
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13-02 15:00
ik heb de officiele versie van 9.0 pro en daar zit 1 (dubbelzijdige) DVD in en 5 cd`s
waarschijnlijk kijkt de ene naar de werkelijk beschreven delen dan heb je dus 2 DVD en 5 cd`s en de andere naar de fisieke media ofwel 1 dvd en 5 cd`s

Steam: Profile / Socialclub: Profile / Uplay: minedwarf / Origin: lordgandalf3

• medendo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 11-01 15:39
Ik heb Suse 9.1 profesional; 5 cd's en 2 dubbelzijdige dvd's en een extra cd met software zat er in de doos.

Verwijderd

Topicstarter
Ziet ernaar uit dat Medendo al bevestigt wat ik vermoedde, een en ander door elkaar gehaald wat versies betreft.
Ik zal dit nog eens extra checken na het weekend bij een leverancier

Verwijderd

Topicstarter
Nog een andere vraag is:
Staat er op de DVD's hetzelfde als de CD's? En ik neem aan dat de DVD's de 64 bit versie is, kan je hiervan ook gewoon installeren naar een oude PIII?

Verwijderd

Verwijderd schreef op 02 september 2004 @ 12:49:
Nog een andere vraag is:
Staat er op de DVD's hetzelfde als de CD's? En ik neem aan dat de DVD's de 64 bit versie is, kan je hiervan ook gewoon installeren naar een oude PIII?
Volgens mij krijg je op de ene dvd de 'normale' software en op de andere de 64-bit software.

• Zwerver
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Mjah, The Hitman, wat houd je tegen om even naar de winkel te lopen en te informeren daar wat er in zit? Het is hier geen helpdesk, en dit soort vragen zien we nou eenmaal liever niet.

Je kan natuurlijk ook gewoon ff met SuSE contact opnemen, die weten sowieso wel van de hoed en de rant.

Woonachtig Down Under. Ik negeer je insults niet, maar tegen de tijd dat ik ze lees zijn ze meestal niet relevant meer

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.