Toon posts:

[PC] Introfilmpjes spellen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ikzelf ben altijd best onder de indruk van de filmpjes die als je een game opstart worden vertoond. Neem nu bv het introfilmpje van EAgames bij NFSU en in dat zelfde spel ook het filmpje van tnx of thx certified game...

Dezelfde categorie filmpjes zie je ook meestal voor een film in de bioscoop. Film-maatschappijen en spelfabrikanten willen natuurlijk altijd showen met die filmpjes.

Zelf ben ik dus op zoek naar een standalone van het EA games filmpje of eventueel alleen het geluid...

Verdere nut van dit topic --> opsommen van dergelijke filmpjes, waar ben jij van onder de indruk en evt. een spiegeltje aanbieden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind het intro filmpje van Far Cry erg indrukwekkend, bijvoorbeeld hoe alles op een gegeven moment "terugdraait" en de boot vervolgens weer wordt opgeblazen :p

C&c Generals heeft ook een top intro filmpje!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Veel games gebruiken tegenwoordig .bik http://www.radgametools.com/default.htm bij EA games kun je meestal wel de video vinden ergens in de mappen van het spel (zonder beveiliging)...
offtopic:
Ik sloop dat soort filmpjes er als eerste uit bij een nieuw spel :P en als dat niet kan dan replace ik het met een 1 frame filmpje ofzo (zelfde bestandsnaam).

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 17:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41

-SaveMe-

-klik-

Zonder twijfel nog steeds een van de betere filmpjes kun je vinden
bij Diablo2 en D2: lord of destruction. Blizzard weet er altijd weer een enorm
prachtig en sfeervolle draai aan te geven.

Ik heb al lang geleden de filmpjes van s2 met radtools aan elkaar gebreid...
machtig!

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tinus
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 02-10-2022

Tinus

shit happens

Ik vind de intro van NFS underground (PS2) wel heel erg mooi :*)
ik weet niet of de intro op de PS2 het zelfde is als op de PC :?

EOS 5D :: www.tinus-online.nl :: Urban Exploration :: Corolla G6

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

het intro filmpje van re1 is wel gaaf(ik heb het hier wel over de uncensored 5 min version,en niet de crappy 3 min censord eu version)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06 13:12
Ik vond de intro van Freelancer ook wel wat hebben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DroogKloot
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

DroogKloot

depenisvanjezus

Ben ik nou gek, of bedoelt de TS niet de game-intro's zelf maar de developer/publisher promo-vids die daar vaak mee gepaard gaan (bv. die gerenderde animatie van dat kloppende mechanische hart in Doom III)?

[ Voor 11% gewijzigd door DroogKloot op 28-08-2004 22:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
Hoor ik niemand battlefield 1942 roepen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiebbe
  • Laatst online: 25-10 21:09

Wiebbe

<none />

de intro's van Starcraft (toen was het nog mooi ;) )

Diablo 2 + LOD,

Warcraft III,

en Red Alert 2,

dat waren ze voor mij denk ik zon beetje.

Vooral Blizzard maakt altijd uber mooie filmpjes voor cutscenes en intro/outro's die je echt helemaal in het verhaal trekken. Ik vind dat ook echt de mooiste filmpjes die ik in spellen heb gezien, misschien alleen geevenaard door de FF series. (alleen filmpjes daar van he ;) )

Red Alert 2 vond ik cool door al die units die je daar zo zag lopen :)

Oh noes.. No more TreinTijden :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nnk
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23-10 08:12

nnk

Spreek uit: en en kaa

DroogKloot schreef op 28 augustus 2004 @ 22:06:
Ben ik nou gek, of bedoelt de TS niet de game-intro's zelf maar de developer/publisher promo-vids die daar vaak mee gepaard gaan (bv. die gerenderde animatie van dat kloppende mechanische hart in Doom III)?
Ik had ook het idee dat hij dat bedoelt, dus het EA logo bijvoorbeeld, of bij Diablo II het Blizzard logo. En deze "filmpjes" wil hij standalone ergens te downloaden hebben, hij zoekt dus IMO niet naar lijstjes met games met mooie cutscenes en intro filmpjes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
NFSU, het intro filmpje vind ik eigenlijk niet echt super. Het is nog irritant ook dat je tig filmpjes moet skippen voordat je wilt spelen. Maargoed, NFSU is sowieso mijn game niet echt, alhoewel ik de vorige NFS delen (vooral IISE, III) geweldig vond. Het unlocken van banen en auto's, het tunen van de car, ga weg, ik wil gewoon lekker racen. :)

Ontopic: Het spel Mafia, zodra je het spel start kom je in een prachtig 3D menu met geweldige muziek. In dit menu kun je werkelijk beginnen met het spelen waarvoor je eerst een geweldig mooi filmpje te zien krijgt. De bewegingen van de camera over de stad in de combinatie van de muziek maakt hem echt mooi.
Het filmpje staat overigens gewoon als AVI op de CD.

Afbeeldingslocatie: http://www.virtual-life.net/img/getimg/mafia_1.jpg
^_^

Voor de rest zijn weinig filmpjes nu echt bij me bij gebleven, alhoewel er mooie tussen zitten :o.

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daves2hd
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 24-03-2024

daves2hd

\o\ EMOTION /o/

alle C&C's hoewel de generals en zero hour filmpjes minder ( gewoon ingame filmpjes grotendeels -_-;; verder vind ik de filmpjes van d2+lod ook erg mooi en het intro filmpje van B&W ( dat je als god naar beneden komt )

you should not attack your enemy before fully understanding his potentials

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@ Databeest:

Mafia _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ScrooLoose
  • Niet online

ScrooLoose

A muddle of nervous words...

Carmageddon 1 ........ :D
Was ik in die tijd redelijk van onder de indruk

Smiling as the shit comes down...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 22:27
DataBeest schreef op 29 augustus 2004 @ 11:29:
NFSU, het intro filmpje vind ik eigenlijk niet echt super. Het is nog irritant ook dat je tig filmpjes moet skippen voordat je wilt spelen. Maargoed, NFSU is sowieso mijn game niet echt, alhoewel ik de vorige NFS delen (vooral IISE, III) geweldig vond. Het unlocken van banen en auto's, het tunen van de car, ga weg, ik wil gewoon lekker racen. :)

Ontopic: Het spel Mafia, zodra je het spel start kom je in een prachtig 3D menu met geweldige muziek. In dit menu kun je werkelijk beginnen met het spelen waarvoor je eerst een geweldig mooi filmpje te zien krijgt. De bewegingen van de camera over de stad in de combinatie van de muziek maakt hem echt mooi.
Het filmpje staat overigens gewoon als AVI op de CD.

[afbeelding]
^_^

Voor de rest zijn weinig filmpjes nu echt bij me bij gebleven, alhoewel er mooie tussen zitten :o.
Idd, een geweldig mooi filmpje....het spel is trouwens ook harstikke vet, met plezier gespeeld.

Ikzelf, vind die van Unreal-Tournament altijd best wel grappig.....kort maar leuk, en ook de intro van BF:V

Oh, en wat vinden jullie van de Final Fantasy filmpjes...ikzelf vind ze ook adembenemend realistisch mooi.

[ Voor 11% gewijzigd door Yonix op 29-08-2004 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Azer
  • Registratie: Oktober 2003
  • Niet online
Warcraft 3: The Frozen Thone vond ik echt een mooie intro hebben. Diablo II kon er ook wat van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Solid Seal
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 10-10 14:08

Solid Seal

3D Printer N00b

Metal Gear Solid en opvolgers. Het spel zelf is al een film eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sharkzor
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:01
Solid Seal schreef op 29 augustus 2004 @ 13:56:
Metal Gear Solid en opvolgers. Het spel zelf is al een film eigenlijk.
wouk net zeggen. beste flimpjes ooit. en nog realtime gerendert ook! echt ziekelijk mooi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De intro van de rainbow six series vond ik altijd zo ontzettend bruut!

"Tango Down!"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xrenity
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 28-05-2021
De Onimusha 3 intro, is ook ergens op FilePlanet te downloaden, echt SUPER
Gechoreografeerd (toch?) door een gast die dit ook voor films doet, echt tof :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
DroogKloot schreef op 28 augustus 2004 @ 22:06:
Ik bedoel idd de developer/publisher promo-videootjes ja, alhoewel die game-intro's zelf vaak ook erg mooi zijn ben ik op zoek naar de publisher filmpjes...

bij worms2 zit ook een filmpje van de publisher waar ik destijds van onder de indruk was, die zat toen nog gewoon als filetje op de cd-rom, tegenwoordig worden die dingen verpakt in de .exe of ergens in een vreemd groepsbestand :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Verwijderd schreef op 29 augustus 2004 @ 14:29:
[...]

Ik bedoel idd de developer/publisher promo-videootjes ja, alhoewel die game-intro's zelf vaak ook erg mooi zijn ben ik op zoek naar de publisher filmpjes...
Mijn excuses, maar als je dat bedoeld, dan ga ik toch voor Microsoft. Die vind ik er heel erg mooi uitzien.

Afbeeldingslocatie: http://www.remcoj.demon.nl/Microsoft%20Logo.JPG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alabama_man
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 31-08 14:37
Warcraft 3 heeft ook prachtige intro filmpjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jazz
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20-04 13:28
Half Life 1? Anyone??!

Of Quake III Arena! :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
Oké, die van de Sarge was heel erg vet, maar er word hier gevraagd naar filmpjes van de developers/publishers. En ik vond die van ID-Software bij Quake III niet echt geweldig, bij Doom³ wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die intro's zijn vaak ook te vinden aan het begin van trailers.
Daar zijn veel sites van te vinden, bijvoorbeeld gametrailers.com .

Misschien dat je zo'n trailer kan inkorten zodat alleen de intro overblijft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jos707
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 26-10 01:46
Heb nog nooit zo een mooie filmpjes gezien als in Warcraft3. En dat einde was ook gewoon subliem, ik heb nog geen enkel spel gezien die hieraan kon tippen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PD2JK
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 23:13

PD2JK

ouwe meuk is leuk

Wat dacht je van Red Alert 1?

Westwood Studios proudly presents:

flash! (letters worden weg "ge-chronosphered"

*naam producer/lead programmer whatever*

flash! (nog een keer)

*nog wat namen*

En dan vliegen de paratroopers, parabommen, vliegtuigen, etc je om de oren in het introfilmpje. Ben ik even helemaal in extase, geluid wel goed hard zetten natuurlijk. En met de muziek van Frank Klepacki komt het dan helemaal goed... _/-\o_

Eigenlijk moet je het zelf zien, want dit is moeilijk uit te leggen nu ik m'n uitleg weer terug zie. |:(

[ Voor 12% gewijzigd door PD2JK op 29-08-2004 18:55 ]

Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Niet online
Azer schreef op 29 augustus 2004 @ 13:50:
Warcraft 3: The Frozen Thone vond ik echt een mooie intro hebben. Diablo II kon er ook wat van.
The Frozen Throne heeft grafisch gezien inderdaad een prachtig intro filmpje. Maar ik was er toch niet echt onder de indruk van, het kwam niet echt super bijzonder over. Of dit nu door de muziek kwam, de bewegingen van de camera of wat anders durf ik niet meer te zeggen.

Het Preview filmpje uit maart van de World of Warcraft, daar was ik wel erg van onder de indruk. De stad, de watervallen, onder water, de velden... een complete wereld. Check hem, als je dit nog niet hebt gedaan:
http://blizzard.com/wow/movies/march2003gameplay.shtml _O_

🌞🍃

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjorsfeenema
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 02:29

sjorsfeenema

de mijne is mooier

De filmpjes van worms 2 geloof ik elke keer als je het spel starte een ander filmpje die waren echt lachuh man!!! _/-\o_

die van hen is mooi....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

NVidea bij Unreal 2004. Komt er opeens een monster van achter het logo en begint te schieten (ik weet geen developer maja :D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MaDLiVe
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 27-10 10:06

MaDLiVe

.-Observer-.

Prutz0r schreef op 29 augustus 2004 @ 16:35:
Wat dacht je van Red Alert 1?

Westwood Studios proudly presents:

flash! (letters worden weg "ge-chronosphered"

*naam producer/lead programmer whatever*

flash! (nog een keer)

*nog wat namen*

En dan vliegen de paratroopers, parabommen, vliegtuigen, etc je om de oren in het introfilmpje. Ben ik even helemaal in extase, geluid wel goed hard zetten natuurlijk. En met de muziek van Frank Klepacki komt het dan helemaal goed... _/-\o_

Eigenlijk moet je het zelf zien, want dit is moeilijk uit te leggen nu ik m'n uitleg weer terug zie. |:(
Ja geweldig, die muziek die hoorde er ook gewoon bij.

Het intro filmpje van FF VIII dan :D Geweldig was die.

{\/}/-\[) [_[ \/(-© - Turn off your mind, relax and float downstream. Volg mijn disease outbreak detective en andere geweldige Avonturen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die van activision met Star Trek Bridge Commander. :)

"Activision" uncloakt en dan komt er nog sterrenschip die um opblaast met een quantum torpedo, ben vergeten welke sterrenship. Bij Bridge Commander waarschijnlijk Sovereign class, bij Elite Force I was dat Intrepid class.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pep_82
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17:15
Prutz0r schreef op 29 augustus 2004 @ 16:35:
U vraagt wij draaien:

Red Alert Intro

Op de pub van westwood nog veel meer te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21:43
Het Intro filmpje van Rise Of nations :o
(In dat redelijk korte filmpje maak je een soort reis door de tijd mee :) )

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fubaruba
  • Laatst online: 23-04 20:42
ik vind dat id logo van quake 3 juist veel stoerder dan die van doom3.
tuurlijk, het is minder knap gemaakt, maar de sfeer is meteen zo WROAH!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FTPlus
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-11-2024

FTPlus

Pluisje

Het intro filmpje(nouja eigenlijk is het een map) van UT is nogsteeds super. Een camera die door een futuristische stad vliegt terwijl er stoer het verhaal word verteld, heeft wel iets. Nouja, het tevaak zien resulteerde in het feit dat ik het nu uit m'n hoofd ken ;)

Meest coole intro filmpje is dat van RA2 denk ik. daaraan zie je gewoon dat het spel niet afgeraffeld is. Enorme power heeft dat filmpje :)

-=Waiz=-

Pagina: 1