Hallo allemaal,
Ik ben nu ruim een half jaar de trotse bezitter van een Infocus X1 projector en ben er zeer tevreden over. Maar ik projecteer nu nog op de muur, en ik wil nu eigenlijk toch wel een echt projectiescherm.
Ik dus zoeken op internet en toen kwam ik op de site van www.beamerscherm.nl
Hier kan je een 16:9 luxe 184X113 krijgen voor €149
Wat info van die site:
grtz Schaartje
Ik ben nu ruim een half jaar de trotse bezitter van een Infocus X1 projector en ben er zeer tevreden over. Maar ik projecteer nu nog op de muur, en ik wil nu eigenlijk toch wel een echt projectiescherm.
Ik dus zoeken op internet en toen kwam ik op de site van www.beamerscherm.nl
Hier kan je een 16:9 luxe 184X113 krijgen voor €149
Wat info van die site:
Ik heb geen idee of dit wel goed spul is, dus ik hoop dat hier mensen zijn die hier ervaringen mee hebben. Ik heb trouwens een Infocus X1 DLP beamer 2000:1 1100ansi, dus ook is mijn vraag of dat matwit met gain 1,2 of 1,5 geschikt is voor mijn beamer.Cineluxx kwaliteits projectieschermen die geschikt zijn voor montage aan wand of plafond.
De schermen kunnen om de 14 cm. worden gestopt om verschillende beeldformaten te krijgen d.m.v. het veer/klik systeem.
Het doek bestaat uit een vlakhangend matwit doeksoort met een gain waarde van 1.2 of 1.5
Het luxe scherm is tevens voorzien van een zwart kader voor een verhogende contrastindruk, en een 100% lichtdichte zwarte achterkant.
grtz Schaartje