Toon posts:

Wat betekent VIVO?

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik ben van plan een X800 XT Platinum Ed. aan te schaffen en zie daarbij modellen MET en ZONDER “VIVO”. Kan iemand mij vertellen waar dit voor staat? Er schijnt namelijk een versie te bestaan met 2 DVI aansluitingen en die wil ik NIET hebben. Ik wil de combinatie van DVI en D-sub.

Groet ELPD!

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:43

Vidra

Vragen?

Video In & Video Out = ViVo

De modellen zijn dus xtra uitgerust met een special s-video connector en een soort extra kastje die je buiten je kast kan gebruiken ... een soort externe breakoutbox :D

Werkt erg prettig als je er gebruikt van maakt of wil maken ... anders kan je ook kiezen voor een andere versie :*)

[ Voor 89% gewijzigd door Vidra op 28-08-2004 16:22 ]

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10:35

spaceboy

Op grote hoogte

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 16:19:
Hoi,

Ik ben van plan een X800 XT Platinum Ed. aan te schaffen en zie daarbij modellen MET en ZONDER “VIVO”. Kan iemand mij vertellen waar dit voor staat? Er schijnt namelijk een versie te bestaan met 2 DVI aansluitingen en die wil ik NIET hebben. Ik wil de combinatie van DVI en D-sub.

Groet ELPD!
video in video out?

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

• CH4OS
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

CH4OS

It's a kind of magic

VIVO = Video In Video Out

Maar daar had je ook achter gekomen, als je wat research had gedaan...

• Vidra
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:43

Vidra

Vragen?

Ik heb zelf een 9800 XT ViVo :D werkt erg leuk als je video enzo wil bewerken van je digitale videocamera :D

Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX

Verwijderd

Google: ViVo meaning:
VIVO edition, meaning video in and output options
Ofwel een composiet/Svideo in/output.

Google: X800 XT Platinum
http://www.neoseeker.com/...ware/Reviews/r420preview/

Verder een kwestie van specificaties nalopen / productpagina's bekijken bij de shops/kaartenbakkers/reviewers ;)

Zie ook de forumFaq voor wat wij verwachten op het forum. Gebruik de naslagwerken (Google, search etc), ze zijn er niet voor niets :)

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2004 16:26 ]

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.