Als zo'n topic hier niet mag, gelieve mij hier dan voor te verontschuldigen en dan mag je hem natuurlijk direct closen en verwijderen, dat dus even ter zijde.
Nu, ik denk zeker dat er mensen zijn die ook graag een Nikon D70 zouden willen maar zoiets hebben, 'k vind hem toch wat duur, misschien kan ik hem goedkoper krijgen. Wel, zo denk ik ook een beetje en moesten we misschien genoeg mensen vinden die zouden willen meedoen, kunnen we misschien iets van de prijs afdoen. Wie weet.
Wat had ik persoonlijk in gedachte en ik heb maar een paar opties erbij gedaan.
Optie 1
- Nikon D70 + 18-70mm DX + Compact Flash 1GB
Optie 2
- Nikon D70 + 28-80mm AF-G + Compact Flahs 1GB
Optie 3
- Nikon D70 + 18-70mm DX + Compact Flahs 512MB
Optie 4
- Nikon D70 + 28-80mm AF-G + Compact Flahs 512MB
Oki, je ziet niet zoveel speciaals, maar ik denk voor te beginnen goed genoeg. Maar ik sta dus echt open voor andere opties of andere ideën, ook zou ik dit niet graag alleen doen, mits ik in BE woon en hier natuurlijk ook veel mensen van NL wonen zou het zeker voor de verzendig etc wel makkelijker zijn.
Maar om te beginnen, wie zou er willen meedoen en wie zou er bereidt willen zijn om wat te helpen.
Nu, ik denk zeker dat er mensen zijn die ook graag een Nikon D70 zouden willen maar zoiets hebben, 'k vind hem toch wat duur, misschien kan ik hem goedkoper krijgen. Wel, zo denk ik ook een beetje en moesten we misschien genoeg mensen vinden die zouden willen meedoen, kunnen we misschien iets van de prijs afdoen. Wie weet.
Wat had ik persoonlijk in gedachte en ik heb maar een paar opties erbij gedaan.
Optie 1
- Nikon D70 + 18-70mm DX + Compact Flash 1GB
Optie 2
- Nikon D70 + 28-80mm AF-G + Compact Flahs 1GB
Optie 3
- Nikon D70 + 18-70mm DX + Compact Flahs 512MB
Optie 4
- Nikon D70 + 28-80mm AF-G + Compact Flahs 512MB
Oki, je ziet niet zoveel speciaals, maar ik denk voor te beginnen goed genoeg. Maar ik sta dus echt open voor andere opties of andere ideën, ook zou ik dit niet graag alleen doen, mits ik in BE woon en hier natuurlijk ook veel mensen van NL wonen zou het zeker voor de verzendig etc wel makkelijker zijn.
Maar om te beginnen, wie zou er willen meedoen en wie zou er bereidt willen zijn om wat te helpen.
[ Voor 26% gewijzigd door imp4ct op 28-08-2004 16:10 ]
Bedrijf : Webtrix
Foto materiaal:
Nikon D7100 | Nikor AF-S DX 18-105mm | Nikor AF-S 50mm | Nikon SB600