Logitech Cordless Desktop MX3000?

Pagina: 1
Acties:

• TonyB
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 21-02 21:36
Ik sta op het punt de MX1000 muis te kopen, maar eigenlijk wil ik ook mijn toetsenbord vervangen. Wilde er eigenlijk een Logitech Media Keyboard bij kopen.

Maar nu hoorde ik dat Logitech tussen oktober en december met een Special Edition Cordless Desktop komt, de MX3000. Deze zal voorzien zijn van een MX1000 muis.

Weet iemand hier meer van? Wat voor toetsenbord er bij zit bijvoorbeeld? Andere specs/eigenschappen? Pics? Ik kan er werkelijk nog niets over vinden, behalve een prijs rond de EUR 110-120....

Carpe Noctem

Verwijderd

zal wel een beetje lijken op de huidige Media keyboards van Logitech, je moet maar ff googelen naar wat plaatjes denk ik

• sjukke
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 03-05-2023
Ik kon alleen Dit Vinden, wat bevestigd wat jij zei.

• TonyB
Eerste plaatjes gevonden van de MX3000, en hij gaat geleverd worden met een MX700 ipv een MX1000!!! (als hij tenminste nog komt....)

Afbeeldingslocatie: http://media.schottenland.de/pi/LogitechDesktopMX3000.jpg

Afbeeldingslocatie: http://www.d-c-s.dk/CNet/Picts/I270950.jpg

Iemand misschien al meer info?

[ Voor 15% gewijzigd door TonyB op 13-10-2004 00:54 ]

Carpe Noctem

• TonyB
De MX3000 komt rond eind november in de winkel, en wel alleen bij MyCom en Vobis, die de hele voorraad hebben opgekocht.
De desktop komt dus niet bij online-shops in de verkoop.
En dat ie geleverd wordt met MX700 muis klopt ook.
Al deze info door Logitech geverifieerd.

Carpe Noctem

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:20
^^^

lijkt me sterk. Er zijn nog meer distributeurs in nederland die GRAAG aan andere winkels leveren. Klinkt mij meer als een reclameplugje voor bovenstaande shops.... :)

• Hoedje
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 18:55
dominator schreef op 24 oktober 2004 @ 17:32:
^^^

lijkt me sterk. Er zijn nog meer distributeurs in nederland die GRAAG aan andere winkels leveren. Klinkt mij meer als een reclameplugje voor bovenstaande shops.... :)
Idd. dat zou ik ook zeggen. En anders halen andere shops hem wel uit het buitenland :P. Lang leve concurrentie!

"If you get up in the morning and think the future is going to be better, it is a bright day. Otherwise, it's not."

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

TonyB schreef op 24 oktober 2004 @ 14:12:
De MX3000 komt rond eind november in de winkel, en wel alleen bij MyCom en Vobis, die de hele voorraad hebben opgekocht.
De desktop komt dus niet bij online-shops in de verkoop.
En dat ie geleverd wordt met MX700 muis klopt ook.
Al deze info door Logitech geverifieerd.
Wat een onzin. Logitech maakt echt niet 1 partij van die dingen. De importeur kan gewoon bestellen voor winkels die ze willen verkopen, en uiteraard is een grotere afzet altijd beter voor een merk :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• stylezzz
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:20
Hoedje schreef op 24 oktober 2004 @ 17:37:
[...]

Idd. dat zou ik ook zeggen. En anders halen andere shops hem wel uit het buitenland :P. Lang leve concurrentie!
Daarom, ik zal er persoonlijk voor zorgen dat er minimaal 1 shop is behalve eenheidsworst mycom en vobis die die dingen zal hebben.... ;)

• TonyB
Tsja, 't lijkt mij ook mooi als andere shops ze ook krijgen, maar dat zal niet via de normale NL kanalen zijn. T is een Limited Edition, en een medewerker van Logitech verzekerde mij dat de hele levering door 1 of 2 leveranciers gereserveerd is, bestemd voor MyCom en Vobis.

Carpe Noctem

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

Exirion

Gadgetfetisjist

TonyB schreef op 24 oktober 2004 @ 23:18:
Tsja, 't lijkt mij ook mooi als andere shops ze ook krijgen, maar dat zal niet via de normale NL kanalen zijn. T is een Limited Edition, en een medewerker van Logitech verzekerde mij dat de hele levering door 1 of 2 leveranciers gereserveerd is, bestemd voor MyCom en Vobis.
Net zoals de zwarte Navigator "Special Edition" keyboards waar inmiddels zo'n beetje half NL op typt? :+ Het uitbrengen van limited editions doet het altijd goed voor de verkoop. Als de vraag groot en het aanbod klein is dan krijg je een beetje hype enzo, en ineens blijkt de limited edition dan een regulier model te worden 'wegens grote populariteit' bladiebla :)

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

• TonyB
We zullen zien, ik ben ook benieuwd. Het kan inderdaad altijd nog alle kanten op gaan met dat soort acties.

Ik vraag me alleen af of die set hard gaat lopen met een MX700 erbij....

Carpe Noctem

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
We zullen zien? Maar dat setje staat al een redelijk lange tijd in de pricewatch. ;) Helemala reserveerd voor Vobis en MyCom is het setje in ieder geval niet. Vele shops leveren het product alleen al niet meer (laatste prijsupdate is van vorige maand, toen was dit setje nog wel te koop daar), maar bij Perfect Systems is hij nog gewoon bestelbaar. Daar wordt ook aangegeven dat het setje tot december leverbaar is.. 'limited' dus idd.

• TonyB
Ik kan je met een behoorlijke zekerheid vertellen dat ie waarschijnlijk nog bij geen van die shops ooit echt binnen is geweest...

Carpe Noctem

• Help!!!!
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

Help!!!!

Mr Majestic

TonyB schreef op 24 oktober 2004 @ 23:18:
Bij MyCom hangt een speciale poster die zegt dat de MX3000 exclusief bij MyCom te koop is voor EUR 129,--. Bij navraag hadden ze hem nog niet binnen. Volgens MyCom had ie er al wel moeten zijn.

Hierbij zit het toetsenbord van de LX700 en een MX700 draadloze muis in dezelfde kleurstelling.

Ben idd benieuwd of ie alleen bij Mycom leverbaar zal zijn.

Verder vind ik de prijs wat hoog maar denk dat hij wel zal verkopen gezien de door velen gevoelde problemen met de MX1000 lasermuis en de eigenlijk minder geavanceerde muis (lees sensor) die met de LX700 meegeleverd wordt.

PS erger me al een tijdje aan het irritante beleid bij Logitech. Waarom niet gewoon alle muizen met je beste MX sensor uitrusten (mx510/310)?
Vindt het eerlijk gezegd een aanfluiting dat je beste desktopset, de LX 700 met de minste muissensor wordt geleverd...... Een sensor die bovendien al jaren op de markt is.

[ Voor 17% gewijzigd door Help!!!! op 07-11-2004 13:08 ]

PC Specs
Asus ROG Strix B650E-E | AMD 9800X3D |TR Phantom Spirit 120 SE | G-Skill 32GB DDR5 6000C30 M-die | 4090 FE | LG 3840*1600p 160Hz | Corsair RM1000x Shift

• SayWhatAgain!
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:34

SayWhatAgain!

I dare you, I double dare you!

Voor de mensen zoals ik die al tijden wachten op een Cordless Desktop met MX1000 muis (waarom duurt dat altijd zolang bij Logitech?) is er goed nieuws:

Logitech's MX3100

Rest alleen nog de vraag wanneer die in Nederland leverbaar is en voor welk bedrag...

• Chubbchubb
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 24-03-2021

Chubbchubb

Blond en lekker? Mail me

SayWhatAgain! schreef op dinsdag 11 januari 2005 @ 12:03:
Voor de mensen zoals ik die al tijden wachten op een Cordless Desktop met MX1000 muis (waarom duurt dat altijd zolang bij Logitech?) is er goed nieuws:
EINDELIJK, ze hebben bij logitech begrepen dat je met je topmuis ook een combo kunt maken, ik wacht al een paar maanden op dat nieuws, nu waarschijnlijk nog een paar maanden wachten tot ie hier te koop is, er staat 150 dollar dus als de euro verder stijgt :*) ...