Toon posts:

Nieuwe pc

Pagina: 1
Acties:
  • 32 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik wil binnenkort graag een nieuwe pc kopen, en helemaal zelf samengesteld. Ik ga hem gebruiken voor gamen,videobewerking en de kleinere dingen zoals internetten en briefjes typen.

Maar ik weet absoluut niet wat ik he beste kan nemen, voor systeem. Wie o Wie heeft er maybe wat tips of een mooie configuratie in zo'n gedachten.

Thnx

• Roberto
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 11-12-2025

• Just_I
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 20:51

Just_I

What did you just say?

Wat is je budget ?
Wat wil je ermee? Er overheen gelezen :)
Wat zijn je eisen?

Kortom meer info nodig en daarnaast zijn er al zat van dit soort topics ( die ook heel sneel weer dicht gaan). Zoek eerst zelf even uit wat je allemaal wil en vraag dan (met de specs erbij) wat wij ervan vinden.

[ Voor 6% gewijzigd door Just_I op 28-08-2004 16:03 ]

\o\o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o \o\o\o \o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o\o\o \o\o\o\o\o\o\o

Ten Thousand fists in the air! \o

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Er is een best buy guide op de frontpage die je alvast een dieuwtje in de goede richting geeft. Het beste advies is eigenlijk om zelf op zoek te gaan naar reviews, om zo duidelijk te zien op welke punten bepaalde hardware goed of slecht presteert.

In de best buy guide zijn er tevens ook links opgenomen naar reveiws en/of nieuwsartikelen. Deze komen ook goed van te pas; hier staat veel meer informatie over de gekozen hardware in. Zo weet je goed wat je precies in huis haalt.

Veel succes.

Dit topic is gesloten.