Hetvolgende is et geval:
Ik heb een OKI okipage 10ex in mijn bezit, een led-printer
en na al enkele jaren netjes zijn taak te hebben gedaan, wil ik hem nu graag aan een netwerk verbinden. Dit kan natuurlijk heel gemakkelijk door de printer software-matig te sharen, maar ik zag op internet hetvolgende:

als beschrijving staat erbij:
) en kan iemand mij dan een schemaatje van de binnenkant van dit handige apparaatje verschaffen....
Ik heb natuurlijk al op got zitten zoeken, maar ik vond niks (misschien verkeerde termen gebruikt, of bestaat gewoon niet??) en google is ook al moe van search-queries, dus als laatste reddings-middel
richt ik mij op jullie: kunnen jullie mij helpen??
Ik heb een OKI okipage 10ex in mijn bezit, een led-printer
als beschrijving staat erbij:
Dit zou natuurlijk ideaal zijn!! Nou is mijn vraag, bestaat dit ook voor in het algemeen (dus niet alleen voor oki-printersConnects your printers to the network. The OkiLAN card has a parallel and RJ-45 connection. Easy connection to parallel port. The parallel port connects the card to the printer, and the RJ-45 connects the card to the network. Multiple people or groups may print to the same printer, saving time and printing costs. Printing over the network is more secure. This OkiLAN card is transferable to any Oki printer.
Ik heb natuurlijk al op got zitten zoeken, maar ik vond niks (misschien verkeerde termen gebruikt, of bestaat gewoon niet??) en google is ook al moe van search-queries, dus als laatste reddings-middel
Honesty is the best policy, but insanity is a better defense