Toon posts:

[Minimum spanning tree in JAVA]

Pagina: 1
Acties:
  • 43 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
He gasten,

Ik ben een klein java progje aan het maken waarmee je het gewicht van de minimumspanning tree berekent van een graaf die je meegeeft in een bestandje. File ziet er ongeveer zo uit:

0 1 10
1 2 5

Dit betekent dat er een verbinding is tussen knoop 0 en 1 met kosten 10 etc.. Heeft iemand nog source code voor iets dergelijks of weet iemand een plekkie waar ik dat van het net kan trekken. Heb al behoorlijk gezocht maar nog niet echt iets geschikts kunnen vinden. Als je nog iets weet, let me know. Alvast bedankt.

• gorgi_19
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 06:53

gorgi_19

Kruimeltjes zijn weer op :9

Hoi bolie!

Ik zie dat dit je eerste topic is op het forum, dus als eerste welkom! :)

Zoals je hebt gezien bestaat het forum uit een aantal subforums en heeft ieder subforum (zoals Programming & Webscripting in dit geval) een aantal eisen. Bij ons is dat P&W FAQ - Het FAQ/Beleid topic, zoals overal te vinden bovenin de topics van het forum (sticky). Een handig onderdeel daarvan is P&W FAQ - De "quickstart", een stappenplan om een bruikbaar topic te openen.

Programming & Webscripting gaat over het zelf programmeren van software. :) Dit houdt in dat we geen vragen toestaan naar kant en klare scripts toe staan of waar je kant en klare scripts kan downloaden. Iets wat je wel doet, getuige:
Heeft iemand nog source code voor iets dergelijks of weet iemand een plekkie waar ik dat van het net kan trekken.
In ieder geval, voor dit topic zie ik weinig bestaansrecht in dit forum, vandaar dat ik hem dicht doe :)

Veel plezier nog op het forum :)

[ Voor 97% gewijzigd door gorgi_19 op 28-08-2004 15:13 ]

Digitaal onderwijsmateriaal, leermateriaal voor hbo

Dit topic is gesloten.