Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

[TPL:feat] lees verder op de volgende pagina

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Het gebeurt mij weleens (en jullie vast ook) dat je een topic leest, en op een of andere manier vergeet dat er nog weleens meerdere pagina's kunnen zijn. Ik zie graag op alle (behalve de laatste) pagina's van een topic een duidelijke melding met linkje zodat beter opvalt dat een topic nog meer reacties heeft.
Lijkt me verder duidelijk :)

• Apen-nootjes
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 03-04 12:48

Apen-nootjes

aka Apen-klootjes

Verwijderd schreef op 28 augustus 2004 @ 15:02:
Het gebeurt mij weleens (en jullie vast ook) dat je een topic leest, en op een of andere manier vergeet dat er nog weleens meerdere pagina's kunnen zijn. Ik zie graag op alle (behalve de laatste) pagina's van een topic een duidelijke melding met linkje zodat beter opvalt dat een topic nog meer reacties heeft.
Lijkt me verder duidelijk :)
Mja... als je niet eens iets verder kijkt dan je neus lang is door te kijken of er toevallig nog meer pagina's staan als cijfertje's onderaan dan denk ik dat je ook echt die melding niet ziet hoor :P Verder neemt het weer extra ruimte in enzo... Voor mij hoeft het niet maarja...

SmartDoDo: Ach, afhankelijk van je smaak kan het best een lekker geil ding zijn :P
You never had a date you couldn't inflate

• The Evil Brain
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 03-11 18:47
Of, wat ook kan, de quickreply uitschakelen als de huidige pagina niet de laatste pagina is?

• addictive
  • Registratie: Maart 2003
  • Laatst online: 07-11 15:05
The Evil Brain schreef op 28 augustus 2004 @ 16:41:
Of, wat ook kan, de quickreply uitschakelen als de huidige pagina niet de laatste pagina is?
dan is het toch geen quick reply meer :?

• Skaah
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21-11 16:32
Je doet een reply toch pas als je het hele topic gelezen hebt?

• TRON
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-11 09:59
Voor het idee van Cheatah voel ik persoonlijk niet zo heel veel. Immers, als je al niet op de getalletjes let, waarom zou je dan wel op de 'tekst' letten? Dat zal in de loop der tijd ook niet meer opvallen namelijk.

The Evil Brain daarentegen komt op zich wel met een leuke oplossing, daar sta ik dan ook positief tegenover.

Even globaal gezien, he? Hoe vaak gebeurt het eigenlijk? In m'n GoT-'carrière' heb ik het zelf pas 2 keer gedaan.

Leren door te strijden? Dat doe je op CTFSpel.nl. Vraag een gratis proefpakket aan t.w.v. EUR 50 (excl. BTW)

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:26

crisp

Devver

Pixelated

och, ik kan me wel vinden in deze request; de cijfertjes en het > teken zijn per slot van rekening erg klein en lastig te klikken dus, maar wellicht dat het een beetje overdone is op het moment dat we prev en next links in gaan voeren ( [rml][ tpl] prev/next links toevoegen[/rml] )

Intentionally left blank

• JHS
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 05-11 09:42

JHS

Splitting the thaum.

De prev en next links zijn toch niet duidelijk zichtbaar in de browser zolang je niet een browser / instelling in je browser hebt die daar een balk van maakt :? .
De eenvoudigste oplossing is misschien nog wel het > teken vervangen door een groter (en mooier :X :+ ) teken / "plaatje".

DM!

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:28

dawuss

gadgeteer

Misschien een beetje stout dat ik je topic kaap, maar bij de vorige versie van React was het, als ik me niet vergis, zo dat er rechts onderin op elke pagina ook zo'n rijtje stond met "[<] [1] 2 [3]... [>]" waaraan je dit kon zien.
In de huidige versie is dit helaas verdwenen, waardoor ik telkens helemaal naarboven moet scrollen om te kijken of er meerdere pagina's zijn, en om daarin te navigeren.

Gezien 't feit dat ik GoT met 100 posts per pagina, is dat meestal best onhandig. Wat mij betreft is het dan ook iets dat bij de eerstvolgende React upgrade zeker moet worden bekeken.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

dawuss: da's gewoon een bug zoals je hier kunt zien: [rml][ tpl] navigatie onderaan topics weg[/rml]

heeft verder ook niets met de FR te maken...

Intentionally left blank

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 12:28

dawuss

gadgeteer

crisp schreef op 30 augustus 2004 @ 12:58:
dawuss: da's gewoon een bug zoals je hier kunt zien: [rml][ tpl] navigatie onderaan topics weg[/rml]

heeft verder ook niets met de FR te maken...
Whoops :X
Ik kwam in mijn zoektocht naar eerdere topics hierover uit bij dit topic, dat er als enige een beetje mee te maken had.
Niet goed gezocht dus, mijn excuses ;)

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• crisp

crisp

Devver

Pixelated

zit in de nieuwe layout :)

Intentionally left blank

Pagina: 1