Toon posts:

Probleem met inloggen op router

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na een beetje experimenteren om m'n Playstation 2 online te krijgen kan ik, met zowel de laptop als de pc niet meer niet meer inloggen in m'n router.

Wanneer ik het adres intyp, komt er in de statusbalk de hele tijd te staan: "Bezig met openen van pagina: http:192.168.2.1...", hij blijft dus te hele tijd zoeken volgens mij.

Er verschijnt geen bericht als "Host niet gevonden" (o.i.d.), dus dat is een beetje vreemd als je 't mij vraagt.

Het rare is dat ik wel met beide computers online kan zonder problemen.

Weten jullie hier misschien een oplossing voor?

• cryhtorchild
  • Registratie: Augustus 2004
  • Niet online

cryhtorchild

TT page 888

Had het laatst ook eens met een router. De oplossing was: even de router opnieuw starten. Een paar seconden stroom er af, en dan weer aan doen.

Fucking... What the fuck. Who the fuck fucked this fucking... How did you two fucking fucks... FUCK.

Verwijderd

Er zit ook een reset knop op de router. Heb het ook wel eens, met name als chello weer modem wijzigingen doorvoert. Resetten en hij werkt weer :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal het straks eens proberen, wanneer m'n vriendin uit-ge-internet is :O

• holoX
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 18-05 13:13
Uhmm ligt eraan hoe je hem reset. Via het knopje is het dus meestal een harde reset waardoor al je instelling kwijt zijn. Ff de stroom eraf halen zal voldoende zijn.

Verwijderd

Topicstarter
Zojuist de stroom er even afgehaald en het werkt weer. Jullie worden weer bedankt! :)
Pagina: 1